تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804257898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظري: قانون کارت‎هاي زرد خنده‎دار است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نظری: قانون کارت‎های زرد خنده‎دار است
مهدي نظري همانند همه بازيکنان پديده و استقلال‌خوزستان از کيفيت زمين ثامن به شدت ناراضي است و هنوز هم به خوبي نمي‌ داند که چرا بازي لغو نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، نظری در مورد تساوی مقابل استقلال‌خوزستان گفت: بازی که اصلا کیفیت فنی نداشت، شب قبلش آنقدر برف و تگرگ آمد که زمین پر از آب شد ولی آقای صالحی گفتند بازی انجام شود ولی ما بازیکنان دو تیم دوست داشتیم کنسل شود. درست است که روز زمین پلاستیک کشیده بودند اما باز هم آب بود. ما موقعیت های زیادی داشتیم اما سر همین قضیه از دستشان دادیم. آن پاس گلی که من زدم از روی خوش شانسی ام بود، توپ هم زیر پای غلامی گیر کرد و در آخر وارد دروازه استقلال شد.

او با اشاره به اینکه کسب نتیجه تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌ خورد ادامه داد: اصلا مساوی به دردمان نخورد. ما به دوستانمان در تیم حریف به شوخی می‌ گفتیم که یا ما ببریم یا شما؛ چون مساوی به کار هیچ کداممان نمی‌ آید. با وجود اینکه زمین اصلا شرایط مناسبی نداشت می‌ توانستند امروز یا حتی فردا بازی را برگزار کنند. ما که بازیکن تیم‌ملی نداشتیم که برایمان بد شود.

مهاجم پدیده در مورد اوضاع مالی تصریح کرد: فعلا که وضع مالی خوب نیست اما قول هایی داده اند. قولی که دادند سفت و محکم است و قرار است به بازیکنان جدید پول برسانند بخصوص من و آقای غلامی که بیشتر در ترکیب ثابت هستیم. گفته اند تا روز یکشنبه مشکل ما را حل می‌ کنند ولی ما وقتی وارد زمین می‌ شویم به پول و اینجور مسائل فکر نمی‌ کنیم و فقط قصدمان این است که دل آقای مرزبان را شاد کنیم. ما تمام تلاشمان را کردیم که دیروز هم 3 امتیاز را بگیریم جالب اینجا بود که هم من پاس دادم و هم غلامی گل زد. اما متاسفانه نشد که ببریم، به ما که پول نمی‌دهند اگر هم دور هم جمع شده ایم فقط به خاطر آقای مرزبان است چون هوای بچه ها را دارد.

این بازیکن در مورد نتایج ضعیفی که پدیده گرفته نظرش را اینگونه بیان کرد: درست است ما نتایج خوبی نگرفته ایم برای همین هم دیروز اصرار داشتیم ببریم ولی زمین خیلی افتضاح بود من که خودم کار تاکتیکی انجام می‌ دهم و روی زمین بازی می‌ کنم نتوانستم آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی داشته باشم برای اینکه همه اش لیز می‌ خوردم. چطور وقتی سر بازی نفت‌مسجدسلیمان با گسترش که برف آمد بازی کنسل شد، اما بازی ما لغو نشد.

نظری در پایان در مورد دیدار با سپاهان افزود: بازی با سپاهان دوباره 2 تا از بازیکنانمان را در اختیار نداریم یک قانون جدید هم گذاشته اند که بعد از اولین سه کارته شدن بازیکنی 2 کارته شود، محروم می‌ شود. ما بازیکنان به این قضیه اعتراض داریم و از مسوولین بخصوص آقای تاج می‌ خواهیم که هر چه زودتر به این مساله رسیدگی کنند. در لیگ اسپانیا بازیکن باید 5 کارته بشود تا محروم شود، مثل اینکه آنها قانون بگذارند بعد از 5 کارته شدن اگر 4 کارته شوید محروم هستید. من که واقعا خنده ام می‌ گیرد، این موضوع خیلی جالب و خنده دار است. بازی به این مهمی داریم آن وقت اکبر صادقی و ایگور نیستند. کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد؟! قطعا مردم مشهد هم ناراحت این قضیه هستند. آقای مرزبان هم روی تک تک بچه هایش حساب باز می‌ کند، باشگاه این همه سرمایه می‌ گذارد آنوقت ما نمی‌ دانیم این قانون ها از کجا درمی آید.



1393/12/16 13:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن