تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي شوراي شهر عنوان كرد:وتو شدن برخي مصوبات شورا در ساير بخشها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سخنگوي شوراي شهر عنوان كرد:وتو شدن برخي مصوبات شورا در ساير بخشها
سخنگوي شوراي شهر گفت: شوراي شهر تنها يكي از نهادهاي تصويب كننده انتشار اوراق مشاركت توسط شهرداري است و اين موضوع بايد در شوراي عالي پول و اعتبار، بانك مركزي و ... تصويب شود كه اين نهادها هم برخي مصوبات شورا را وتو مي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو دانشجو در خصوص جلسه صد و يكم شوراي شهر كه امروز به صورت غير علني برگزار شد، افزود: نظر شوراي عالي پول و اعتبار و بانك مركزي در خصوص اوراق مشاركت مشمول همه سازمانها مي شود ولي شهرداري تهران اين موضوع را در بودجه 87 لحاظ كرده است.

وي همچنين از پس گرفتن دو طرح شوراي شهر در پي اعتراض فرمانداري تهران خبر داد و خاطر نشان كرد: نظر فرمانداري تهران اين بوده است كه طبق قانون شهردار تهران موظف است به شورا در خصوص عملكرد، فعاليت ها و ... گزارش دهد و مشخص نيست كه با توجه به اين موضوع چرا شوراي شهر مي خواهد با ايجاد يك معاونت مجزا اين مسئله را دنبال كند.

به گفته دانشجو، اعضاي شوراي شهر نظر فرمانداري را پذيرفتند و مصوبه خود را در اين خصوص پس گرفتند.

سخنگوي شوراي شهر تهران در خصوص اعتراض به مصوبه تشكيل صندوق رفاه رانندگان تاكسي نيز گفت: اداره كل حقوقي وزارت كشور طي نامه اي اعلام كرده است سازمان تاكسيراني در اين خصوص نيازي به مصوبه شورا نداشته است و مصوبه شورا خارج از وظايف اين نهاد است.

وي در ادامه تصريح كرد: شورا نظر وزارت كشور را در اين خصوص پذيرفته و مصوبه خود را كه مربوط به دوره دوم بوده پس گرفته است.

بر همين اساس تشكيل صندوق رفاه رانندگان تاكسي به منظور بيمه رانندگان كمتر از 50 سال، تقويت ميزان مشاركت بخش خصوصي و ارتقاي سطح رفاه رانندگان تاكسي مشكل خاصي را پيش روي خود ندارد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن