تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل کشتار جانوران وحشي در خراسان رضوي به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۴۱ق.ظ)
عامل کشتار جانوران وحشي در خراسان رضوي به دام افتاد فردي که پوست خربزه و بادام را آغشته به سموم نموده بود و در اطراف باغات و زمينهاي کشاورزي در روستاي زرقان جغتاي موجب اتلاف 23 قطعه کلاغ و 2 قلاده شغال شده بود به مراجع قضايي معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري موج،رئيس حفاظت محيط زيسن جغتاي دراين باره اظهار داشت: در همين خصوص سخناني با اهالي روستا جهت عدم استفاده از سموم کشاورزي در مناطق و چگونگي اتصال حلقه‌ها و زنجيره‌هاي غذايي که در چنين مواقعي احتمال به خطر افتادن جان بسياري از حيوانات وحشي مي‌باشد انجام گرفت.
حسين اصلاحي افزود: موارد پس از بررسي و شناسايي فرد متخلف به مراجع قضايي معرفي گرديد و جهت بررسي دقيق تر علت مرگ و مير نيز با پيگيري‌هاي معاونت محترم نظارت و پايش و اداره محترم نظارت بر امور حيات وحش در اداره کل دامپزشکي در حال پيگيري است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن