تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815636350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر در نيمه اول ۹۴


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۴۳ق.ظ)
معاون مسکن شهري بنياد مسکن خبر داد: تکميل مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر در نيمه اول ۹۴ معاون رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي از اولويت‌بندي تأمين خدمات زيربنايي مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر بر اساس زمان پايان ساخت پروژه‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد حق‌شناس، معاون رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي با اشاره به تفکيک پروژه‌هاي مسکن مهر ميان ادارات کل راه و شهرسازي استان‌ها و بنياد مسکن انقلاب اسلامي بر اساس شهرهاي کمتر و بيشتر از ۲۵ هزار نفر، اظهار کرد: مديريت ساخت مسکن مهر در حدود هزار و ۲۰۰ شهر با پوشش جمعيتي ۱۷ درصدي به بنياد مسکن انقلاب اسلامي واگذار شده است.
معاون مسکن شهري بنياد مسکن انقلاب اسلامي با بيان اينکه ساخت ۳۲۸ هزار واحد مسکن در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر پيش‌بيني شده است، گفت: تا به حال کار ساخت ۲۸۳ هزار واحد به پايان رسيده و ۱۷۰هزار واحد نيز به متقاضيان واگذار شده که در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است.
وي با اشاره به در حال انجام بودن روند تأمين تأسيسات زيربنايي و خدمات روبنايي واحدهاي ساخته شده‌اي که هنوز به متقاضيان واگذار نشده‌اند، ادامه داد: در سال ۹۴ اين واحدها به مردم واگذار مي‌شوند.
معاون رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي با تأکيد بر کمتر بودن مشکلات مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر نسبت به ساير پروژه‌هاي مسکن مهر در کشور افزود: از آنجايي که جانمايي ابتدايي اين پروژه‌ها در شهرهاي کوچک و داخل منطقه شهري بود، تأمين خدمات زيربنايي پروژه‌ها سريع‌تر از شهرهاي بزرگ انجام مي‌شود.
وي مشکلات مسکن مهر شهرهاي کوچک همجوار با کلانشهرها را يادآور شد و خاطرنشان کرد: مديريت پروژه مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفري که در کنار کلانشهرها قرار دارند، در ابتدا در اختيار بنياد مسکن نبود و بعدها به اين بنياد واگذار شد، از آنجايي که اين واحدها قرار بود به‌صورت انبوه‌سازي ساخته شوند، مشکلات بيشتري نسبت به مسکن مهر شهرهاي کوچکي که از ابتدا بنياد مسکن مديريت ساخت‌وساز آن‌ها را بر عهده داشت، دارند، ولي؛ اين مشکلات به‌تدريج در حال مرتفع شدن هستند.
حق‌شناس با بيان اينکه بنياد مسکن ارائه خدمات زيربنايي به پروژه‌هاي مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر را اولويت‌بندي کرده است، متذکر شد: اولويت تأمين خدمات زيربنايي در اين پروژه‌ها بر اساس زمان تکميل شدن ساختمان‌ها است و هر پروژه‌اي که زودتر تکميل شود، خدمات زيربنايي آن نيز زودتر تأمين مي‌شود که اين برنامه زماني پس از توافق و هماهنگي با قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر، به دستگاه‌هاي خدمات رسان شهري ارائه‌شده است.
وي با بيان اينکه قرار بود بار جمعيتي تهران به شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر همجوار آن منتقل شود، يادآور شد: فيروزکوه از شهرهاي زير ۲۵ هزار نفري است که با توجه به مشکلات اقتصادي تأمين مسکن در تهران، جمعيت خوبي به سمت آن گسيل شده‌اند، به همين دليل در حال حاضر مشکل واحدهاي خالي مسکن مهر اين شهر حل شده و ديگر واحد خالي در پروژه مسکن مهر فيروزکوه نداريم.
معاون مسکن شهري بنياد مسکن انقلاب اسلامي با اشاره به امکانات خوبي که در طرح‌هاي مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر ايجاد شده، گفت: از مزاياي انبوه‌سازي مسکن در اين شهرها، جلوگيري از مهاجرت جمعيت شهرهاي کوچک و روستاها به کلانشهرها است.
حق‌شناس تأکيد کرد: همه پروژه‌هاي مسکن مهر شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر در ۶ ماهه ابتدايي ۹۴ تکميل و واگذار مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن