تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنایتی:با این‌هدیه با خانم‌بچه‌ها به‌مشکل‌می‌خوریم/برهانی:جالب است،جایزه بردمان هندزفری بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گفتگو بازیکنان استقلال بعد از تکیه زدن استقلال به صدر جدول ؛
عنایتی:با این‌هدیه با خانم‌بچه‌ها به‌مشکل‌می‌خوریم/برهانی:جالب است،جایزه بردمان هندزفری بود
برد امروز آبی پوشان مقابل نفت مسجدسلیمان موجب برتری استقلال شد ولی برخی از بازیکنان این تیم از بردی گفتند که پاداش در خوری نداشت.

عنایتی:با این‌هدیه با خانم‌بچه‌ها به‌مشکل‌می‌خوریم/برهانی:جالب است،جایزه بردمان هندزفری بود
به گزارش گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران برخی استقلالی ها از بردی گفتند که پاداش در خوری نداشت.

 عنایتی:با همدلی توانستیم این مسابقه را ببریم

عنایتی ادامه داد: به بهروز مکوندی به خاطر تیمی که دارد و تا این اندازه خوب فوتبال بازی می‌کند تبریک می‌گویم.  این گل هم حاصل تلاش همه بچه هاست. امید ابراهیمی بازی سازی کرد و آرش برهانی هم پاس خوبی به من داد و من کار دیگری نمی‌ توانستم بکنم.عنایتی در باره مسائل مالی استقلال هم گفت: امیدوارم که آقای افشارزاده که دارند زحمت می‌ کشند این مساله را به زودی حل کنند.
کاپیتان استقلال در ارتباط با اینکه بازیکنان نفت مسجد سلیمان اعلام کردند پولی به آنها نرسیده و شرایط بسیار بدی داشتند، اظهار داشت: به نظرم یکی از بی‌پول‌ترین تیم‌های لیگ استقلال است. ما می‌خواهیم از جرگه مدعیان دور نشویم.

وی در مورد اینکه وضعیت استقلال را در بازگشت چگونه می‌بیند، گفت: آن زمان که من به ورزشگاه می‌رفتم در ساده‌ترین مسابقه 60 الی 70 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمدند. واقعا جای تعجب دارد وقتی ما یک امتیاز با صدر جدول فاصله داریم هوادار نمی‌آید. فوتبال بدون هوادار جذابیتی ندارد. وقتی به ورزشگاه آمدم تعجب کردم که دیدم سکوها تا این اندازه خالی است. امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند.

او درباره  این  عدم  استقبال و دلایل آن هم گفت : حاشیه در همه جای دنیا وجود دارد اما قبول کنید بازیکنان و رسانه‌های ما همدل نیستند. باید کاری کنیم که تنور مسابقات بدون حاشیه داغ شود. باید در ادامه بازی‌ها تلاش بیشتری انجام دهیم. گاهی در جریان مسابقه موقعیت‌ها از بین می‌رود باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی درباره اینکه احتمالا هفته بیست و سوم یک هفته عقب می افتد گفت: من اطلاعی ندارم اگر اتفاق بیفتد نور علی نور است.   اینکه لیگ تعطیل شود روی بازیکنان تاثیر می گذارد درست است. به هر حال هر تصمیمی سرمربی بگیرد ما تابع آن هستیم. اگر قلعه نویی موافقت کند ما حرفی نداریم و تابع تصمیم وی هستیم.

عنایتی درباره اینکه صدرنشینی کار استقلال را سخت تر کرده است گفت: تمام رقبای ما قابل احترام هستند.این تیم هایی هستند  که قهرمانی دارند. ما با تلاش به صدر جدول رسیدیم و باید بیشتر تلاش کنیم تا این جایگاه را حفظ کنیم. رسیدن به صدر جدول خیلی سخت است ولی حفظ کردنش خیلی سخت تر است.

کاپیتان استقلال درباره هدیه نفیس هیات مدیره هم با خنده گفت: درباره هدیه نفیس همه چیز را خودتان می‌دانید!اماهدیه هر چه باشد برای ما ارزشمند و بزرگ است اما وقتی می گویند هدیه نفیسی داده شده و یک هندزفری داده شده است در خانه با خانم بچه ها به مشکل می خوریم.چون آنها در انتظار هدیه نفیس هستند.

آرش برهاني : حضور عضو هيات مديره استقلال در اردو عامل برد تيم بود!
برهانی در ادامه گفت: در خبرها خواندم که امروز هدیه نفیس گرفته ایم که من نمی‌ دانم این خبرها را چه کسی منتشر می‌ کند اما هر کسی هست، استقلالی نیست. به هر حال دستشان درد نکند اگرچه پولی که به ما داده اند اینجور است که مثلا 10 هزار تومان بخواهی و 500 تومان به تو بدهند. البته من شنیده ام قبل از عید قرار است به ما پول بدهند.

مهاجم استقلال درباره شرایط مالی تیمش هم گفت: ما الان 7 ماه است دریافتی خاصی نداشته ایم و خدا وکیلی به عشق پیراهن بازی می‌ کنیم. این در حالی است که در تیم ما یک اتفاق منفی به شدت بزرگنمایی می‌ شود. مثلا موضوع کرار که ببینید چقدر جنجال دور و برش اتفاق افتاد.

او درباره محبوب ترین بازیکنان استقلال و انتخاب نهایی اش هم گفت: هم آقا فرهاد، هم آقا جواد، هم آقای منصوریان  و هم مجتبی جباری اسطوره های من هستند.

برهانی گفت: هدیه خوب بود، اما اینکه بگویند پاداش ویژه و آن را رسانه‌ای کنند، یک مقدار درست نبود، شما می‌دانید رضا عنایتی بعد از برد سپاهان نفری یک سکه به بازیکنان پاداش داد، اما اینکه این پاداش در رسانه‌ها به عنوان پاداش ویژه تیتر شود جای تعجب داشت.

وی در مورد اینکه چرا با شکایت بازیکنان درجه دو اروپایی، استقلال و سایر باشگاه‌های ایرانی با مشکل مواجه می‌شوند، گفت: توزی بازیکن خیلی خوبی بود، 11 گل برای تراکتورسازی زده بود، اما در استقلال آنطور که باید و شاید جواب نداد، کمی مصدوم بود و نتوانست بازی کند، به او پول هم ندادند و درنهایت رفت. بازیکنان خارجی که به استقلال و پرسپولیس می‌آیند، مثل بازیکنان ایرانی نیستند که به خاطر تعصب به پیراهن بدون پول بازی کنند. 7 ماه است که ریالی به ما پرداخت نشده است، اما خارجی‌ها این چیزها را نمی‌دانند.

برهانی در مورد استقبال کم تماشاگران در این دیدار گفت: هوا سرد بود اما دست همین‌هایی که در همین هوای سرد بعد از مدتها به ورزشگاه آمدند درد نکند. البته 20 روزی بود که در تهران بازی نداشتیم، اما با اینکه جمعه بود و بازی هم در ساعت خوبی برگزار شد، اما همین تعداد تماشاگر آمد، البته تماشاگران بدانند همانطور که آنها از ما انتظار دارند، ما هم انتظار داریم که به ورزشگاه بیایند

مهاجم استقلال در مورد اینکه آیا بازیکنان این تیم قصد ندارند به مانند بازیکنان نفت مسجد سلیمان به خاطر بی‌پولی اعتصاب کنند، گفت: اعتصاب که نه، بیشتر بازیکنان استقلال صبر و حوصله دارند و می‌دانند چه خبر است، ضمن اینکه پس از 7، 8 ماه پولی بین ما تقسیم شد اما مقداری نبود که مشکلات را حل کند، با این حال به ما قول داده‌اند که این هفته بخش دیگری از طلب بازیکنان پرداخت شود.

عمران‌زاده: حرکت من زلاتانی بود

عمران‌زاده گفت: 7 ماه است که یک ریال از استقلال پول نگرفته ایم. البته دست مدیرعامل و هیات مدیره درد نکند اما ما قبلا هم پول نمی‌ گرفتیم اما دلخوشی مان به هواداران استقلال بود. اما امروز آمدیم و دیدیم ورزشگاه خالی است. البته باید دست و پای بازیکنان نفت‌مسجدسلیمان را طلا گرفت که اینطور بازی می‌ کنند اما ما هم که بدون پول داریم اینطور بازی می‌ کنیم حداقل انتظار داریم هواداران به خاطر ما به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند.

عمران‌زاده درباره بحران مالی تیمش هم گفت: وقتی بحث خصوصی سازی مطرح شد، اسپانسر خودش را عقب کشید. اساسا چرا آنها باید جلو بیایند؟ آنها پولش را بدهند و یکی دیگر تیم را بگیرد؟

مدافع استقلال موضوع عدم استقبال از خرید استقلال را هم این طور تحلیل کرد که: از در خصوص خصوصی‌سازی تیم هم قیمتی دادند که حکایت آن فردی است که مادرش را به بازار برد که قیمتی داد که هیچ کس نخرد. ضمن اینکه اگر 290 میلیارد پول را در بانک بگذاریم می‌دانید چه اندازه به شما سود می‌دهند؟ پول اسپانسر امسال را سال گذشته گرفته و خورده‌اند و برای سال آینده را هم فروخته‌اند پس بنابراین کسی که تیم را می‌خردبه چه امیدی باید این کار را بکند؟

عمران زاده درباره بازی محتاط استقلال هم گفت: ما در فاصله‌های کم به میدان می رویم. جالب است ما سال گذشته بین 4 تیم برتر اسیا قرار گرفتیم اما از ما حمایت نکردند. دم‌شان گرم که از تیم‌های آسیایی امسال حمایت کردند. ما ناراحت این موضوع نیستیم. شرایط بازی‌ها و فاصله بازی‌ها بیشتر شود نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

فروزان همبستگي را عامل برد تيمش عنوان کرد
او درباره حرکتی که مورد اعتراض نفتی ها قرار گرفت گفت: حرکت من شبیه ضربات آقای ساعی نبود، ایشان افتخار ایران هستند. حرکت من بیشتر شبیه حرکات زلاتان بود.

دروازه‌بان شماره یک استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم اگرچه سرمای هوا اذیتمان می‌ کرد. از حضور هواداران تشکر می‌ کنم و امیدوارم آنها با ادامه حضورشان به صدرنشینی ما کمک کنند چون به آنها نیاز داریم.

او ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم و هواداران که به ورزشگاه آزادی آمده بودند خوشحال به خانه برگشتند.

به گفته فروزان بازگشت مصدوم ها و همین طور خریدهای خوب تیم در نیم فصل باعث صدرنشینی استقلال شده است. او گفت: شرایط رو به رشدی داریم، همبستگی در تیم مان زیاد است و انشاالله همین طور پیش برویم.



انتهای پیام/







۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن