تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815560896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر نامه رهبری بر گروه دانشجویان سوئدی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


با حضور در مزار شهدای اصفهان؛
تاثیر نامه رهبری بر گروه دانشجویان سوئدی
۳۰ دانشجو و استاد از دانشگاه لند سوئد عصر امروز با سفر به اصفهان در راستای نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، از گلستان شهدای اصفهان بازدید کردند.





به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، در این دیدار جوانان سوئدی در بازدیدی که از گلستان شهدای اصفهان داشتند، با مبانی و تاریخ دفاع مقدس آشنا شدند.

این جوانان سوئدی در برنامه‌ای که توسط راویان جنگ و دفاع مقدس از جنگ تحمیلی با هدف تبیین حریف‌هایی که در ترجمه کتاب‌های دفاع مقدس توسط دشمنان شده، آشنا شدند.

در این برنامه 30 دانشجو و استاد اروپائی از مزار شهیدان جعفرزاده، خرازی و شهدای بمبماران و آرامگاه یوشع نبی در دفاع مقدس دیدن کردند.

در روایت‌های که از سوی راویان دفاع مقدس صورت گرفت، مباحثی مبنی بر چگونگی حمله عراق وجنگ نابرابر و شهدای ایران و قربانی‌هایی که مانند جانبازانی که پس از 35 سال با تحمل سختی‌ها به شهادت می‌رسند، روایت شد.   سردار مجتبی شیروانیان، مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، فرماندهان و اساتید و دانشجویان اصفهانی نیز در این بازدید حضور داشتند.

بازدید30 دانشجو و استاد از دانشگاه لند سوئد از گلستان شهدای اصفهان و آشنائی آنها با مبانی واقعی دفاع مقدس توسط فرهنگسرای پایداری، بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، سازمان بسیج اساتید و موسسه گردشگری راد صورت گرفت.  
تسنیم 115  



۱۵/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن