تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دلوار: تیم دیپلماسی هسته‌ای در برابر غربی‌ها هوشیار باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه دلوار:
تیم دیپلماسی هسته‌ای در برابر غربی‌ها هوشیار باشد
امام جمعه دلوار گفت: با توجه به زیاده‌خواهی‌های غرب تیم دیپلماسی هسته‌ای باید در برابر غربی‌ها هوشیار باشد.

خبرگزاری فارس: تیم دیپلماسی هسته‌ای در برابر غربی‌ها هوشیار باشد



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دلوار ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: برای درک سبک زندگی اسلامی باید در مرحله اول رویکرد دین در مورد زندگی را  به درستی بشناسیم. امام جمعه دلوار افزود: برخی برنامه‌های دین مبین اسلام را منحصر در معاد و آخرت میدانند در حالی که اسلام دینی جامع و برای سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها برنامه و راهکار ارائه کرده است.
وی در ادامه به 15  اسفندماه آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و بیان کرد : طبیعت یکی از نعمت‌های ارزشمند الهی است و شکرگزاری این نعمت مراقبت و حفاظت دائمی از آن است.
زاهددوست تاکید کرد: برای حفاظت از محیط زیست و توجه به سلامتی و نشاط در جامعه هر نفر یک درخت بکاریم و از آن مراقبت کنیم.
وی  20 اسفند روز ملی راهیان نور را یادآور شد  و ابراز داشت: سفرهای راهیان نور تجلیل از مجاهدت شهدا و ایثارگران است و هم به معنویت‌افزایی در میان جامعه و آشنایی زائران با فرهنگ ایثار و مجاهدت کمک می‌کند.
امام جمعه دلوار صدمین سالگرد شهادت شهید رییسعلی دلواری را نیز یادآور شد و بیان داشت: مسولان استانی برای برگزاری برنامه ای فاخر و در خورشان بدون فوت وقت تلاش کنند.و زمینه اجرای آن را فراهم کنند.
زاهددوست تاکید کرد: تا زمان برگزاری کنگره صدمین سالگرد فرصت چندانی باقی نمانده است بنابراین نیاز به همتی مضاعف برای تدارک این محفل ملی است.
وی به ضرورت ترویج کار فرهنگی و تبلیغی ایام نوروز در سواحل و اماکن پرمخاطب مانند موزه شهید رییسعلی دلواری اشاره کرد و از مسولان مرتبط خواست در کنار تامین امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران از کار فرهنگی و ترویج آموزه‌های دینی هم غفلت نکنند و بصورت برجسته به آن بپردازند.
امام جمعه دلوار در پایان به اظهارات وقیحانه نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: آمریکا با نمایش دروغینی که با همراهی نتانیاهو بازی می‌کنند می‌خواهند از ما امتیاز بگیرند که همین امر هوشیاری تیم دیپلماسی ما را دو چندان می‌طلبد. انتهای پیام/66008  

93/12/15 - 16:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن