تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگرینی: دیگر کاری به نتایج چلسی ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیگرینی: دیگر کاری به نتایج چلسی ندارم




سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد کاری به نتایج چلسی ندارد و تنها به این فکر می‌کند در 10 بازی آینده تیمش بتواند به پیروزی برسد.





ایسنا: فصل برای منچسترسیتی به بدترین شکل ممکن در حال به اتمام رسیدن است.

قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس در این فصل روزهای آرامی را سپری نمی‌کند. پس از حذف منچسترسیتی از جام حذفی و جام اتحادیه، این تیم در لیگ برتر نیز نمایش خوبی نداشته است و با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی 5 امتیاز کمتر دارد و در رده دوم قرار گرفته است. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نیز در بازی رفت برابر بارسلونا در خانه شکست خوردند تا شانس کمی برای صعود به جمع 8 تیم برتر اروپا داشته باشند. این نتایج ضعیف باعث شده است تا شیخ منصور مالک باشگاه منچسترسیتی به دنبال آوردن مربیانی چون گواردیولا و دیگو سیمئونه به منچسترسیتی باشد.

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی که از وضعیت بازیکنان تیمش راضی نیست برابر لسترسیتی به چند بازیکن اصلی خود از جمله ونسون کمپانی، ادین ژکو و سمیر نصری استراحت داد. او درباره آمادگی بازیکنان تیمش گفت: برای من هیچ فرقی نمی‌کند با بازیکن بزرگ و نامی طرف باشم یا یک بازیکن معمولی. کسی که آماده نباشد خط می‌خورد. در دو بازی گذشته نتایج ضعیفی کسب کردیم که البته مستحق آن هم نبودیم به همین خاطر تصمیم گرفتم تغییرات زیادی در ترکیب تیمم بدهم تا بازیکنانی با ذهنیت و بدنی آماده در اختیار داشته باشم.

او ادمه داد: می‌دانم هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد و وقتی نیمکت‌نشین می‌شود چه حس و حالی دارد ولی این تصمیم من مقطعی است. بازی‌های فشرده‌ای در ادامه داریم و قطعا همه بازیکنان بازی خواهند کرد. وقتی شکست می‌خورید بازی بعد مهم می‌شود. ما برابر لیورپول مستحق باخت نبودیم ولی بدون کسب امتیاز آنفیلد را ترک کردیم. به همین خاطر با تمام توان برابر لسترسیتی به میدان رفتیم تا سه امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه به این هدف رسیدیم. مالکیت توپ بالایی داشتیم و از هر نظر برتر بودیم.

وینفرد بونی مهاجم ساحل عاجی در بازی منچسترسیتی و لسترسیتی برای اولین بار در ترکیب فیروزه‌ای‌پوشان قرار گرفت ولی چند فرصت گلزنی را از دست داد تا نمایش ضعیفی داشته باشد. البته همین نمایش ضعیف پیگرینی را راضی کرده است.

این مربی شیلیایی عنوان کرد: برای من مهم بود که بونی فقط در این دیدار بازی کند. او یک جام ملت‌های سخت را پشت سر گذاشت و توانست با کشورش قهرمان آفریقا شود. اشکالی ندارد که در این دیدار از فرم مطلوب خود دور بود. او تازه از آفریقا رسیده است. کمی صبور باشید و خواهید دید بونی به ماشین گلزنی ما تبدیل خواهد شد. وظیفه مهاجم گلزنی است و این مهاجم نیز در بازی‌های آینده کارش را نشان خواهد داد.

سرمربی منچسترسیتی که در بازی‌های گذشته مدام درباره چلسی صحبت کرده است و سعی کرده تیم مورینیو را به حاشیه ببرد، وقتی از نتیجه بازی چلسی و وستهام که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان لندنی به پایان رسید باخبر شد، گفت: من اصلا به چلسی فکر نمی‌کنم و کاری به آن‌ها ندارم. تمرکزم روی تیم خودم است و فقط می‌خواهم در 10 بازی باقی مانده به پیروزی برسیم. نمی‌توانیم کاری کنیم که چلسی شکست بخورد. پس بهتر است کاری کنیم تا خودمان پیروز شویم. باید سطح بازی‌مان را بالا ببریم و دیگر امتیاز از دست ندهیم. چه چلسی امتیاز از دست بدهد چه ندهد ما باید در بازی‌های بعدی پیروز شویم.

منچسترسیتی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باید در خانه برنلی برابر این تیم قعرنشین به میدان برود و سپس برای بازی برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا به اسپانیا سفر خواهد کرد تا برابر بارسلونا به میدان برود.







تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن