تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803011428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمد کامدار: اگر کم کار بودم پس چرا گل زدم و پاس گل دادم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۴۷ق.ظ)
اينجا تبريز است و حرف پشت سر بازيکنان زياد! احمد کامدار: اگر کم کار بودم پس چرا گل زدم و پاس گل دادم گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، در يک چيدمان جالب، ترکيبي از بازيکنان تراکتورسازي براي بازي با الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا اعلام شد که در آن نام احمد کامدار، بازيکن تاثيرگذار چند بازي اخير اين تيم به چشم نمي خورد. نبودني که بلافاصله ذهن ما را به سمتي برد که شايد او جزو مغضوبان منتسب به خطيبي باشد. خودش که مي گويد بود و نبودش در زمين چندان مهم نيست و تنها موفقيت تراکتورسازي برايش اهميت دارد. با اين حال او تاکيد مي کند هيچ کس و به خصوص خودش در تراکتور کم کار نيست. بر همين اساس با وي مصاحبه اي انجام داده ايم که نتيجه آن از نظرتان مي گذرد.

اوضاع تيم در آستانه بازي مهم تان برابر الاهلي چطور است؟
ما بعد از بازي با نسف 4، 5 جلسه تمرين کرديم تا بعد از بازي برابر اين تيم که نبايد مي باختيم و باختيم با شرايط خوبي به مصاف الاهلي برويم. اميدوارم که در اين بازي با حمايت هواداران و دعاي مردم و با تلاش کادرفني و بچه ها 3 امتياز اين بازي را بگيريم.
ارزيابي کادرفني از تيم الاهلي چطور بود؟
ما در طول اين چند روز تمرين که براي اين بازي انجام داديم با توجه به آناليزي که کادرفني کرده بود تمرکزمان را به روي حرکت از جناحين گذاشتيم چون تيم الاهلي تيمي است که از خط حمله و هافبک هاي خوبي برخوردار است و بيشتر کارهاي اين تيم روي زمين و حرکات عمقي است. با اين حال قرار است در هتل يک جلسه آناليز ديگري نيز داشته باشيم.
در اين چند بازي اخير خوب به نفع ادينيهو کار کردي؟
چطور؟
اگر دقت کرده باشي در دو بازي اخير يا خودت شوت زدي به او رسيده يا پاس دادي و ادينيهو توپ را گل کرده است؟
(خنده) به قول معروف ما مي زنيم و ادينهو گل مي کند. اما از اين حرف ها گذشته ما در تمرينات هماهنگي خوبي با هم داريم و از 5 سال پيش وقتي در مس کرمان بوديم از بازي يکديگر آشنايي داريم. ادينيو بازيکن باهوشي است که به خوبي خودش را در مسير توپ و دروازه حريف قرار مي دهد و از اينکه به هرحال زحمتم يک جور به نفع تراکتور تمام شده خوشحال هستم.
با اين همه مثل اين که در ترکيب تراکتور در بازي با الاهلي نيستي؟ نکند تو هم به خاطر رسول خطيبي جزو مغضوبان کم کار هستي؟
در وهله اول به شما بگويم من چه يک دقيقه يا 90 دقيقه براي تراکتور بازي کنم تمام توانم را در بازي خواهم گذاشت. حالا اگر کادرفني صلاح ندانست و من را بازي نداد بازهم چه روي نيمکت و چه مقابل تلويزيون براي تراکتور آرزوي موفقيت مي کنم. در مرحله بعد اصلا چنين چيزي در تيم وجود ندارد و هيچکدام از بازيکنان تيم و آنهايي که اين روزها آن ها را به رسول خطيبي منتسب مي کنند کم کاري نمي کنند چون همه آنها بازيکن حرفه اي هستند و برايشان فرقي ندارد با کدام مربي کار مي کنند. البته من به اين مسائل عادت دارم.
چطور؟
ببينيد من سال گذشته وقتي در گسترش زير نظر رسول خطيبي کار مي کردم رباط صليبي من آسيب ديد. بعد از اينکه تيم به صبا باخت و خطيبي استعفا داد به جاي ايشان تارتار سرمربي تيم شد. در يکي از تمرينات دوباره پاي من پيچيد و آن موقع تارتار که مربي بسيار بدبيني هم هست و مرا در گسترش بسيار اذيت کرد و حتي چندي پيش در فرودگاه از من حلاليت طلبيد، به من گفت: اين کارهاي تو بهانه جويي يا همان کم کاري است. اين ادعاي او در حالي بود که من هم MRI خودم را به او نشان دادم و گفتم مشکل اين است که من نمي توانم بازي کنم.
پس کنار گذاشتن دلير و بحث هايي که اين روزها مطرح شده چيست؟
من اين 4، 5 نفر از جمله محسن دلير را به خوبي مي شناسم و آنها عمرا چين کاري را انجام بدهند. همانطور که گفتم اينها بازيکن حرفه اي هستند و از سوي ديگر مربيگري سليقه اي است و ممکن است يک مربي از عملکرد من بازيکن خوشش نيايد. شايد الان که مي گوييد من نيستم بعد از دو بازي که براي تراکتور به جايي برگردد که توني از تيم شناخت نداشت و حالا رفته رفته روي بازيکنان مدنظر خودش شناخت پيدا کرده است. خود من مثلا اگر کم کار بودم براي تيم گل مي زدم يا پاس گل مي زدم. اينها همش شايعه است و چنين جوي اصلا در تيم نيست. البته فراموش نکنيد اينجا تبريز است و حرف پشت سر بازيکنان زياد!
خودت شرايط تراکتور را با آمدن توني چطور ديدي؟
به هرحال آقاي توني 2، 3 هفته است که به تيم اضافه شده اند و هنوز آشنايي کامل با تيم و نفرات پيدا نکرده اند. با اين حال از وقتي ايشان آمده اند بچه ها نسبت به تفکرات ايشان هماهنگ تر شده اند و به نظرم روند تيمي با سليقه هاي ايشان توانسته بهتر باشد.
با اين تفاسير فکر مي کني بتوانيد در آسيا موفق عمل کنيد؟
تراکتور هم در ليگ و هم در آسيا مي تواند موفق عمل کند. در بازي مقابل الاهلي اگر ما تمرکز کافي داشته باشيم و بدشانسي هاي بازي برابر کارشي گريبان ما را نگيرد مي توانيم اين تيم را شکست دهيم. شکست الاهلي يعني اين که ما تقريبا با توجه به بازي هاي برگشت که بيشتر آنها در خانه است به راحتي مي توانيم به صعود از گروه و موفقيت در آسيا فکر کنيم.
راستي نظرت درباره اين مدافع جديدي که به تيم اضافه شده چيست؟
هنوز که بازي او را نديديم و فعلا سر تمرينات به صورت اختصاصي کار مي کند. البته ايشان که در آسيا نمي تواند کمکي بکند و فقط در ليگ خودمان مي تواند براي تراکتور بازي کند.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن