تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803555736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس آموزش و پرورش مهاباد خبر داد احداث 16 مدرسه توسط خیران مهابادی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس آموزش و پرورش مهاباد خبر داد
احداث 16 مدرسه توسط خیران مهابادی
رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد گفت: امسال 16 مدرسه توسط خیران این شهرستان احداث شد.

خبرگزاری فارس: احداث 16 مدرسه توسط خیران مهابادی



سیامند قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهاباد، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت نهفته بین اقشار مختلف مردم به ویژه خیران می‌توان مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف را به راحتی حل کرده و برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه باید در این مجموعه نگاه کمی را کنار گذاشته و رویکرد کیفی اتخاذ کنیم، ادامه داد: ضمن عمل کردن به بخشنامه‌، آئین‌نامه و قوانین موجود باید در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش‌های موجود گام‌های بلندی برداشته شود.

قادری ضمن تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت، توان و قابلیت کارشناسان این مجموعه، اضافه کرد: اخلاق‌محوری، تکریم ارباب رجوع و نهادینه‌سازی نماز بین دانش‌آموزان و کارکنان از جمله مسائل حائز اهمیت است.

وی یادآوری کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل تامل‌برانگیز موضوع فضای فیزیکی است، بنابراین برای عبور از این مشکل تا اندازه زیادی رایزنی، مکاتبه و ... با نهادهای مختلف انجام داده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش مهاباد به تشکیل جلسه‌ای با حضور نماینده‌های فرمانداری، بهداشت، شهرداری و اداره راه و شهرسازی اشاره کرد، گفت: در نهایت این گونه تصمیم‌گیری شد، زمین‌های زیر 1 هزار متر که کارایی لازم ندارد، تبدیل به احسن شده و تغییر کاربری پیدا کنند.

قادری با اظهار به اینکه مدیریت سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر ضرورت تبدیل به احسن اراضی از این نوع تاکید کرده‌ است، ادامه داد: در این شهرستان برای رفع مشکل کمبود فضای فیزیکی چنین راهکاری استفاده می‌شود.

وی با اظهار به اینکه عملیات اجرایی برای تغییر کاربری از هفته آینده آغاز می‌شود، اضافه کرد: در این راستا چهار فضا مشتمل بر منطقه بوداق‌سلطان 400 متر، قشله 900 متر، مدرسه سعادت سابق و فضای 15 هزار متری خانم سلطانی را برای اقدام کردن در نظر گرفته‌ایم.

قادری با اشاره به اینکه شورای آموزش و پروش با حضور اعضای کارگروه‌ها تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: از ظرفیت نهفته در این کارگروه‌ها برای رفع مشکل فیزیکی فضاهای آموزشی باید استفاده حداکثری کرده و مصوبات کارشناسی شده‌ای به دست آورد.

وی به برگزاری دومین جلسه مدیران جنوب استان در پیرانشهر مورخ 14 اسفند ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: مسائل مختلف از جمله نیروهای خدماتی، کمبود این نیروها، جذب حداکثری خیران مدرسه‌ساز و استقرار پایه نهم در نخستین جلسه مدیران جنوب استان به میزبانی مهاباد مطرح شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه را ماده 76 آئین‌نامه انضباطی عنوان کرد و گفت: همچنین برای جذب حداکثری خیران و راهکارهای استفاده از ظرفیت نهفته بین آنها در این جلسه تبادل‌نظر شده است.

قادری با اشاره به اینکه امسال به همت خیران مدرسه‌ساز 10 پروژه به بهره‌برداری رسانده‌ایم، اضافه کرد: در سایه لطف و عنایت ذات اقدس الهی چنین اقدامات ارزشمندی در شهرستان نهادینه شده است و مردم به حرکت‌های خیرخواهانه گرایش یافته‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به اینکه اغلب مدارس مورد اشاره در مناطق روستایی احداث شده‌اند، اضافه کرد: 6 پروژه مدرسه‌سازی هم‌اکنون در مرحله عملیات اجرایی و ساخت و ساز قرار دارند که تا پنج ماه آینده برای بهره‌برداری آماده می‌شوند.

انتهای پیام/61011/ر30

93/12/13 - 10:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن