تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798482749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریت آزاد شد، حمله به البغدادی و شمال سامرا


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



تکریت آزاد شد، حمله به البغدادی و شمال سامرا
روز نو : از بعد از ظهر دیروز دوشنبه، شهر تکریت در استان صلاح الدین عراق بطور کامل به دست ارتش و نیروهای مردمی عراق افتاده و تعقیب و شناسایی تکفیری های فراری در ویرانه ها و اطراف شهر ادامه دارد. * شادمانی و استقبال مردم

دیشب با انتشار تصاویر حضور نیروهای مردمی در مرکز شهر تکریت، اهالی شهرهای دیگر عراق، به ویژه سامرا و بغداد به شادمانی پرداختند.
استقبال مردم

استقبال مردم عراق


امروز، اهالی شهرهای العلم، الدور و قادسیه مراسم ویژه ای برای استقبال از رزمندگان جبهه مقاومت تدارک دیدند که خشم تکفیری ها و وهابی ها را به همراه داشت. حامیان تکفیری ها امیدوار بودند اهالی اهل سنت این شهرها در برابر نیروهای عراقی مقاومت کنند، اما نه تنها اهالی این شهرها، بلکه قبایل و عشیره هایی که در زمان هجوم داعش با خلیفه بیعت کرده و قول اتحاد داده بودند، با فرستادن واسطه هایی خود را تسلیم دولت کرده و درخواست عفو دادند. * سرنوشت بعثی ها و خائنین شهر صدام* شیخ قبیله ابوعجیل که از طرفداران داعش بود و با خیانت آنها، شهر تکریت به تکفیری ها تحویل داده شده بود، در حال فرار با پوشش زنانه دستگیر شد. کاخ او نیز در حالی که سنگر تک تیراندازهای داعش شده بود، پاکسازی شد.
* نجات دانشجویانی که زنده ماندند* با وجود این که تلویزیون عراق اعلام کرده هنوز خبر زنده بودن تعدادی از دانشجویان مرکز آموزشی اسپایکر بطور رسمی تائید نشده، نیروهای مردمی تاکید کردند حداقل 87 دانشجو را از زندان های داعش در تکریت نجات داده و پس از رسیدگی اولیه، آنها را به سامرا منتقل کردند.
دانشجویان اسپایکر


این 87 نفر باقیمانده 1700 دانشجوی مرکز آموزشی اسپایکر هستند که با خیانت سران فریب خورده عشیره های وفادار به صدام، در زمان تحویل دادن تکریت به داعش، به دست تکفیری ها افتاده و گروه گروه قتل عام شدند.

نیروهای مردمی عراق با رسیدن به رودخانه ای که چند ماه پیش از خون صدها دانشجوی ذبح شده، به رنگ سرخ درآمده بود، صحنه های قتل عام آنها را به یاد آورده و بغض و خشمشان تازه شد. از آن ساعت به بعد، شعار "یالثارات الحسین (ع)" تبدیل به ذکر رزمندگان عراقی شده و مردم عراق نیز، با ارسال هزاران پیام خواستار گرفتن انتقام شهدای اسپایکر شده اند.
ناصر الامونه

جلاد داعش در اسپایکر



ناصر الامونه، یکی از جلادان داعش که در تصاویر کشتار دانشجویان عراقی جلادان دیگر را فرماندهی می کرد، دیروز به چنگ نیروهای مردمی افتاد، اما زنده نماند.

تکریت در اواخر دیروز صحنه نبرد تن به تن بود و نیروهای عراقی تلاش می کردند تک تیراندازان تکفیری باقیمانده در شهر را زنده دستگیر کنند. * مرگ در پس و پیش تکفیری ها

صبح امروز سه شنبه، یکی از فرماندهان ارشد داعش در صلاح الدین به همراه بیست تروریستی که موفق به فرار از تکریت شده بودند، در موصل اعدام شدند.
اعدام فراری ها
منابع عراقی از موصل گزارش داده اند که شخص معدوم، فرمانده محور در استان صلاح الدین بوده که از بیم کشته شدن به دست رزمندگان عراقی به موصل فرار کرده بود، اما صبح نشده، همانجا اعدام شد.
* تبلیغات ضد ایرانی حامیان داعشفعالیت رسانه ای داعش در اثر شکست های سریع و کوبنده جبهه مقاومت، متوقف شده، اما حامیان تکفیری ها همچنان تلاش می کنند روحیه اراذل و اوباش خود را در سایر مناطق عراق و سوریه بالا ببرند. الجزیره همچنان اخباری از کشته شدن نیروهای عراقی به دست "مجاهدان دولت اسلامی"! منتشر می کند و العربیه و سایت های وهابی ها، برای تعصب عربی و عرق ملی عراقی ها مرثیه سرایی می کنند.

رسانه های غربی نیز، نسبت به انتقام گیری شیعیان از عشایر سنی متحد با داعش ابراز نگرانی می کنند. البته آنها نیز همانند رسانه های وهابی، با تاکید بر اینکه سردار قاسم سلیمانی فرماندهی این عملیات را برعهده دارد و شیعیان درحال تسلط بر کل عراق هستند، تلاش می کنند عرق ملی عراقی ها را تحریک کنند.این درحالی است که تصاویر تخریب هویت فرهنگی و میراث تاریخی عراقی ها به دست اراذل و اوباش چچنی، افریقایی و اروپایی هنوز در صفحات همین رسانه ها دیده می شود. 
جنگ ایران و عثمانی

جالب ترین همراهی با تکفیری ها را حامیان داعش در همسایه شمالی عراق ارائه کرده اند. آنها که معلوم نیست با چه استدالال و منطقی، جنگ ایران با تکفیری ها را به جنگ های قدیم ایران و عثمانی ربط می دهند، همزمان با بیرون راندن تکفیری ها از تکریت نوشتند: 91 سال پیش در چنین روزی، خلافت عثمانی به پایان رسید و آخرین خلیفه جهان اسلام تبعید شد. (البته این موضوع از نظر تاریخی درست است و سالگرد آن با آزادی تکریت همزمان شده.) انتقام به سبک گیل گمیش! تخریب اثار باستانی و فرهنگی عراق به دست اراذل و اوباش تکفیری برای عراقی ها بسیار دردناک بود و به همین علت، شیرینی شکست داعش در تکریت برای آنها چندبرابر شده است. لوح سنگی گیلگمیش که در نینوا قرار دارد یکی از آثار تخریب شده بود.
انتقام گیل گمیش از داعش

 * آغاز دور کردن داعش از سامرااز صبح امروز پیشروی نیروهای مستقر در اطراف سامرا به سمت مواضع تکفیری هایی که عملا محاصره شده اند، آغاز شده و در نخستین حمله، بیش از 200 تکفیری در شمال شرق سامرا به هلاکت رسیدند که جسد والی سامرا نیز در میان آنها دیده می شود.

البته صفحات تویتری داعش که از لندن بروز رسانی می شوند ادعا کردند که داعش صحنه نبرد را از تکریت به سامرا منتقل کرده است!
زیارت فرماندهان عراقی


فرماندهان یگان طلایی ارتش عراق که در بیرون راندن تکفیری ها از تکریت نقش اساسی داشتند، امروز به سامرا بازگشتند و پس از زیارت حرمین عسگریین به مناطق درگیری بازگشتند.
فاضل البرواری
 * پیام حزب الله عراق از سامرا
مدافعان حرم سامرا
نیروهای حزب الله عراق نیز که دفاع از سامرا را برعهده دارند، برای نابودی تروریست های محاصره شده، پیشروی خود را از صبح امروز آغاز کردند. 
درگیری حومه سامرا
* در نخستین ساعات پیشروی نیروهای مردمی و ارتش عراق به سمت شمال شرقی سامرا، بیش از 200 کیلومتر از این منطقه پاکسازی شد و حداقل 56 تکفیری کشده شدند.منابع عراقی گزارش می دهند که در منطقه البغدادی نیز، عقب راندن تکفیری ها آغاز شده و از امروز، نبرد در سه جبهه پیگیری می شود.



تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن