تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر بروجرد خبر داد اجرای طرح فرشتگان رحمت در بروجرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان جمعیت هلال احمر بروجرد خبر داد
اجرای طرح فرشتگان رحمت در بروجرد
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: طرح فرشتگان رحمت همه ساله از سوی افرادی که به صورت داوطلبانه با سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد همکاری می‌کنند، اجرا می‌شود.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح فرشتگان رحمت در بروجرد



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هنگام وقوع حوادث طبیعی یا غیرطبیعی فعالیت‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و برپایی چادرهای امدادی توسط افراد داوطلب همکاری با سازمان هلال احمر در قالب طرح فرشتگان رحمت صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: طرح فرشتگان رحمت در پایان هر سال در روزهای پنجشنبه در بهشت شهدا و میادین مرکزی شهر و در روزهای جمعه در مصلاهای نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برگزار می‌شود.
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر بروجرد با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تبدیل آنها به سبد غذایی برای نیازمندان، افزود: خیرین و شهروندان می‌توانند از طریق شماره حساب‏‌های اعلام شده از سوی فرشتگان طرح رحمت کمک‌های خود را به سازمان هلال احمر واریز کرده و در این اقدام نوع دوستانه سهیم شوند.
کرمی از آمادگی نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد و عنوان کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر با آمادگی کامل و برپایی چادرهای امداد و نجات در میادین ورودی شهر آماده خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی هستند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 74 فقره تصادف در محورهای حوزه شهرستان بروجرد به وقوع پیوسته‌ است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در جریان این تصادفات 14 نفر جان خود را از دست داده و 209 نفر مجروح شدند که تعدادی از مجروحان به بیمارستان منتقل شده و برخی از آنها به صورت سرپایی توسط نیروهای امدادی مداوا شده‌اند.
این مسئول از 33 مورد اطفاء حریق توسط نیروهای هلال احمر در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: در بسیاری از این حوادث نیروهای آموزش دیده امدادی هلال احمر با حضور در صحنه در کنار نیروهای پلیس به خوبی انجام وظیفه کرده‌اند.
کرمی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی توسط جمعیت هلال احمر، افزود: برگزاری بیش از صد دوره آموزشی35 و 40 ساعته و حضور بیش از 1918 نفر از خواهران و 978 نفر از برادران از جمله فعالیت‌های آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد است.
وی اجرای مانور آمادگی در مدارس و مانورهای تخصصی ویژه نیروهای هلال احمر در جاده‎ها را از دیگر فعالیت‌های این سازمان برشمرد و ادامه داد: برگزاری 200 دوره آموزشی در بین 9570 نفر از شهروندان این شهرستان به منظور آموزش روش‎های امدادی نوین از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سال جاری است. انتهای پیام/2304/الف

93/12/12 - 15:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن