تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستورالعمل جديد صدور پروانه طراحي و مونتاژ آسانسور ابلاغ شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
دستورالعمل جديد صدور پروانه طراحي و مونتاژ آسانسور ابلاغ شد دستورالعمل جديد صدور پروانه طراحي و مونتاژ آسانسور از سوي وزير صنعت، معدن و تجارت تصويب و ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين دستورالعمل سعي شده نگاه سنتي و صنفي جاي خود را به نگاه فني و صنعتي بدهد.
از ديگر مسائل کليدي که فقدانش در دستورالعمل قبلي مشهود بود بحث شعبه و يا فعاليت شرکت در استاني به غير از استاني که از آن پروانه دريافت کرده است، بود که در اين دستورالعمل به‌طور کامل شرايط ايجاد شعبه و يا فعاليت در ساير استان‌ها ديده‌ شده است.
همچنين براي امتيازدهي به منظور صدور پروانه، توانايي فني، تحصيلات مرتبط و سابقه نيروهاي فني و عملياتي (مدير طراحي و مهندسي و تکنسين‌هاي فني) بيش‌ از پيش مورد توجه قرار گرفته و در اسکلت اصلي شرکت، نيروهاي فني منظور شده‌اند.
تغيير نام و ايجاد مسووليت‌هايي بر پايه مهندسي و فني براي مدير طراحي و مهندسي به‌جاي مسوول فني در دستورالعمل پيشين، از ديگر موارد اصلاح‌ شده در اين دستورالعمل است.
در سال 85 با توجه به حساسيت عملکرد آسانسورها در حمل و نقل نفرات دستورالعمل صدور پروانه طراحي و مونتاژ آسانسور تصويب شد.
دستورالعمل جديد با رويکرد لزوم ارتقاي سطح دانش متقاضيان پروانه و به منظور افزايش کيفيت و ايمني و همچنين لزوم بازبيني دستورالعمل قبلي و طي جلسات متعدد با سازمان‌ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي از جمله سازمان ملي استاندارد ايران، سازمان نظام‌مهندسي ساختمان کشور، سنديکاي آسانسور و پله‌برقي ايران و... و همچنين با همکاري و نظرسنجي از سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان‌ها تدوين‌ شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن