تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کارگاه ازدواج در دانشگاه بهبهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری کارگاه ازدواج در دانشگاه بهبهان خبرگزاری پانا: کارگاه ازدواج مناسب برای جوانان در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۲ اسفند ساعت 13:40

خبرگزاری پانا+کارگاه ازدواج

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، کارگاه ازدواج مناسب برای جوانان در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.  
در این کارگاه که با حضور دانشجویان برگزار شد دکتر پاکروان نژاد طی سخنرانی خود هدف اصلی ازدواج را رسیدن به آرامش دانست و به بررسی عوامل موثر بر ازدواج موفق  و عوامل بوجود آورنده مشکلات در زندگی مشترک پرداخت.
 
وی فاجعه امروز جامعه ما را مقدم شمردن آسایش رفاهی بر آرامش روحی و روانی و سست شدن تعهد ها عنوان نمود و به مادی شدن روابط و تاثیر آن بر افزایش آمار طلاق های عاطفی و رسمی پرداخت.
 
وی مهمترین فاکتور قبل از ازدواج را شناخت از طرف مقابل دانست و راه  شناخت همسر را بررسی رفتار در اجتماع بیان نمود و شناخت از طریق پرسش را برای هر دو طرف بی اعتبار خواند .شایان ذکر است دکتر پاکروان در بین سخنرانی به سوالات پیش آمده دانشجویان نیز  پاسخ دادند.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن