تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798997740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ محورهاي فعاليت هاي پيشنهادي آتش نشاني ها در ايام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۳ق.ظ)
ابلاغ محورهاي فعاليت هاي پيشنهادي آتش نشاني ها در ايام نوروز معاون امور شهرداري ­هاي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، با ابلاغ بيانيه اي محور هاي فعاليت هاي پيشنهادي سازمان­ ها و واحدهاي آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري هاي كشور در ايام تعطيلات نوروز را ابلاغ نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي نوذرپور در اين ابلاغيه بر پيش‌بيني تمهيدات لازم براي فراهم‌سازي آسايش و رفاه مردم عزيز کشور در ايام تعطيلات سال جديد تأکيد نمود.
وي همچنين در راستاي هم‌افزايي و ارتقاي سطح عملکرد شهرهاي کوچک‌تر در حوزه ايمني و آتش‌نشاني اعلام داشت؛ سازمان‌هاي آتش‌نشاني و خدمات ايمني مراکز استان با توجه به توانمندي و سلسله‌مراتب فرماندهي بالاتر، نسبت به هدايت و ارائه تجارب مناسب ازجمله در بخش‌هاي آموزشي و پيشگيري راهنمايي و همکاري لازم را با ساير سازمان‌ها و واحدهاي آتش‌نشاني و خدمات ايمني، به عمل‌آورند.
متن کامل برنامه ابلاغي به سازمان‌ها و واحدهاي آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري‌هاي کشور در ايام تعطيلات نوروز به شرح زير است:
پيشاپيش ضمن تبريک فرارسيدن سال جديد شمسي و با عنايت به لزوم پيش‌بيني تمهيدات لازم براي فراهم‌سازي آسايش و رفاه مردم عزيز کشورمان در ايام تعطيلات نوروز، همچنين در راستاي اجراي طرح‌هاي خاص اين ايام ازجمله؛ طرح ساماندهي و توسعه خدمات سفر ويژه نوروز 94 (ابلاغي رياست محترم سازمان طي نامه شماره 42459 مورخ 1/10/93) که با محوريت استانداري‌ها و مشارکت ساير سازمان‌ها و دستگاه‌هاي مرتبط برگزار مي‌گردد، لطفاً دستور فرماييد؛ سازمان‌ها و واحدهاي آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري‌هاي آن استان با در نظر گرفتن موارد پيشنهادي زير، اقدام لازم را براي پيشگيري و کنترل شرايط اضطراري ناشي از وقوع حوادث و سوانح احتمالي انجام داده گزارش اقدامات شاخص به‌صورت استاني جمع‌بندي و تا پايان فروردين‌ماه سال 1394 به اين حوزه معاونت ارسال گردد.
1-برنامه‌ريزي و اقدام لازم در خصوص پيشگيري و کنترل حوادث و سوانح مربوط به مراسم چهارشنبه آخر سال؛
2-همکاري لازم با ساير سازمان‌ها و دستگاه‌هاي امدادي و انتظامي ازجمله؛ اورژانس، هلال‌احمر، راهنمايي و رانندگي ناجا و ... در اجراي طرح‌هاي نوروزي؛
3-برنامه‌ريزي براي بازديدهاي کارشناسي و پيش‌بيني تمهيدات ايمني و آتش‌نشاني براي استقرار در محل‌هاي تجمعي مسافران ازجمله؛ مراکز مذهبي، تاريخي، فرهنگي، پارک‌ها، اماکن تجاري، محل‌هاي اسکان و ...
4-برنامه‌ريزي براي استقرار تيم‌هاي ويژه عملياتي (مجهز به خودرو و تجهيزات امدادي) در مبادي ورودي و خروجي شهرها براي پوشش خدمات ايمني و آتش‌نشاني (ضمن هماهنگي و جلب مشارکت ساير دستگاه‌هاي مرتبط).
5-پيش‌بيني تمهيدات لازم براي آموزش شهروندان باهدف جلب مشارکت حداکثري شهروندان از طريق تهيه و توزيع بروشورها و کتابچه‌هاي آموزشي، تابلوهاي اطلاع‌رساني همچنين توزيع مناسب آن در سطح شهر ازجمله مراکز مورداشاره دربند 4.
6-با توجه به شرايط خاص حاکم در کلان‌شهرها، شهرهاي مراکز استان، همچنين شهرهاي زيارتي، تاريخي و توريستي کشور، ازجمله حجم بالاي تردد مسافرين در ايام تعطيلات نوروز، مقتضي است برنامه‌ريزي و اقدامات موردنظر در اين شهرها به‌صورت خاص مدنظر قرار گيرد.
7-در زمان وقوع حوادث و سوانح خاص و بروز شرايط اضطراري نسبت به هشدار و اطلاع‌رساني مطابق شرح وظايف و امکانات موجود اقدام نموده و براي مقابله با شرايط بحراني، امور محوله مطابق شرح وظايف سازماني و سلسله‌مراتب فرماندهي پيش‌بيني‌شده در آئين‌نامه اجرايي قانون تشکيل سازمان مديريت بحران کشور، انجام پذيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن