تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمان، رتبه دار نخست صادرات کالاهاي غيرنفتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۱ق.ظ)
کرمان، رتبه دار نخست صادرات کالاهاي غيرنفتي استاندار کرمان از رتبه نخست صادرات کالاهاي غيرنفتي خبر داد و گفت: درآمدهاي گمرکي کرمان در 11 ماه گذشته 500 ميليارد تومان بوده که اين ميزان 140 درصد نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا رزم حسيني در نشست کارگروه ويژه اقتصاد مقاومتي استان کرمان که با حضور دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد، با تاکيد براينکه بسياري از بندهاي سياست هاي اقتصاد مقاومتي را مي توان در اين استان عملياتي کرد، افزود: برخي از بندهاي سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي در استان قابل اجرا نيست لذا اگر بخواهيم اقتصاد مقاومتي در کشور محقق شود بايد ابتدا آن را باور داشته باشيم.
وي استان کرمان را با وجود مديران دلسوز و علاقمند توسعه، بستري براي عملياتي شدن سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي برشمرد و يادآور شد: تلاش بر اين است اقدامات جاري دستگاه هاي اجرايي استان کرمان با سياست هاي اقتصاد مقاومتي منطبق باشد.
استاندار کرمان با اشاره به اينکه نظارت بر سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي به مجمع تشخيص مصلحت نظام واگذار شده است، خاطر نشان کرد: دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به منظور اجراي صحيح اقتصاد مقاومتي در کارگروه اقتصاد مقاومتي استان کرمان حضور پيدا کرده است.
رزم حسيني به تحريم هاي اعمال شده بر کشور در چند سال اخير نيز اشاره کرد و گفت: 46 ميليارد دلار صادرات کالاهاي غيرنفتي طي 11 ماه گذشته در کشور داشته ايم.
وي افزود: اگر صادرات کالاهاي غير نفتي تا پايان امسال به 50 ميليارد دلار افزايش پيدا کند، اين رشد بيانگر ظرفيت هاي فراوان اقتصاد ايران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن