تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از 500 دانش آموز ورزشکار کهگیلویه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تجلیل از 500 دانش آموز ورزشکار کهگیلویه خبرگزاری پانا: با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان محلی از 500 دانش آموز نخبه ورزشی شهرستان کهگیلویه در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، دارت، هندبال، شطرنج و آمادگی جسمانی تجلیل شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۲ اسفند ساعت 08:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،  مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه در این آیین ورزش را راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: لازمه ترویج این امر این است که متولیان تعلیم و تربیت به ورزش توجه ویژه‌ای داشته باشند.
سید لطف الله فروزان  با بیان این‌که حوزه تربیت بدنی را از آموزش و پرورش جدا نمی‌دانم افزود: نهایت تلاش خود را در تامین امکانات و تجهیزات این عرصه به‌کار می‌برم .
فروزان به مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد  اظهار داشت: المپیاد ورزشی مدارس مستقل 26 مهر ماه سال‌جاری آغاز شد و  15 هزار دانش‌آموز در این المپیادها شرکت کردند.
وی  تصریح کرد: آیین اختتامیه این المپیادها فردا با حضور معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در یکی از مدارس دهدشت برگزار خواهد شد. فروزان اجرای مسابقات شهرستانی در رشته‌های ورزشی فوتسال، هندبال،تنیس روی میز، شطرنج و آمادگی جسمانی با شرکت چهار هزار و 600 دانش‌آموز را از دیگر برنامه های انجام شده در حوزه ورزش بیان کرد.
وی افزود: تیم‌های برگزیده شهرستان در این دور از مسابقات موفق به کسب پنج مقام قهرمانی، هفت مقام نایب قهرمانی و چهار مقام سومی در استان شدند. فروزان هم‌چنین کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری در مسابقات ورزش‌های بومی و مقام اول مسابقات جهت‌یابی به میزبانی اصفهان را از دیگر افتخارات دانش‌اموزان ورزشکار کهگیلویه عنوان کرد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن