تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پلدختر در گفت‌وگو با فارس: تالاب‌های پلدختر نفس طبیعت هستند / مسئولان برای ایجاد امکانات همت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه پلدختر در گفت‌وگو با فارس:
تالاب‌های پلدختر نفس طبیعت هستند / مسئولان برای ایجاد امکانات همت کنند
امام جمعه پلدختر گفت: تالاب‌های پلدختر نفس طبیعت هستند.

خبرگزاری فارس: تالاب‌های پلدختر نفس طبیعت هستند / مسئولان برای ایجاد امکانات همت کنند



حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پلدختر اظهار داشت: تالاب‌های پلدختر نفس طبیعت هستند و باید با توجه به فرا رسیدن ایام سال نو و جذب علاقه‌مندان به طبیعت به عنوان مقصد از هر حیث مهیا شوند.
وی گفت: علی‌رغم چشم‌انداز دیدنی و کم نظیر و آب و هوای مناسب و کارهای خوبی هم که در زمینه جاده دسترسی و برق‌رسانی به آنها صورت گرفته، اما این امکانات کافی نیست.
این مسئول افزود: برق‌رسانی به این تالاب‌ها صورت گرفته اما سیستم روشنایی در ساعات انتهایی روز ضعیف بوده و حتی برخی از چراغ‌های برق شکسته شده‌اند که باید اصلاح شوند.
وی اطلاع‌رسانی وسیع و همچنین ایجاد زیرساخت و امکانات در تالاب‌های پلدختر و تبدیل آنها به عنوان کانون جذب گردشگر و علاقه‌مند به طبیعت را خواستار شد و گفت: هر دستگاهی باید متناسب با امکانات خود در این تالاب‌ها ایجاد ظرفیت کند.
لروند اداره برق، هلال احمر، محیط زیست و منابع طبیعی را از جمله دستگاه‌های دانست که باید در این مکان‌های دیدنی و بکر ایجاد ظرفیت کنند. امام جمعه پلدختر تالاب‌های پلدختر را ظرفیت نهفته و بکر طبیعی دانست و یادآورشد: باید دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه بکارگیری خوب و مطلوب این ظرفیت عظیم و نهفته در راستای جذب گردشگر و علاقه‌مندان به طبیعت اهتمام بیشتری داشته باشند.
 لروند اظهار داشت: مستقر شدن نجات غریق در مجاورت تالاب‌ها، راه‌اندازی پاسگاه محیط زیست و ایجاد ایستگاه هلال احمر در این مجموعه‌های زنده و بکر طبیعی شهرستان پلدختر از جمله نکات مهمی است که می‌تواند در به فعلیت در آمدن این پتانسیل‌های طبیعی موثر واقع شد.
انتهای پیام/2304/

93/12/12 - 06:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن