تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام‌جمعه پردیس: راه درمان اقتصاد در بیرون از کشور نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام‌جمعه پردیس:
راه درمان اقتصاد در بیرون از کشور نیست
امام‌جمعه پردیس گفت: راه درمان اقتصاد در بیرون از کشور نیست و باید به داشته‌های داخلی اتکا کرد.

خبرگزاری فارس: راه درمان اقتصاد در بیرون از کشور نیست



به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امشب در نشستی با شماری از مسئولان پردیس در دفتر خود اظهار داشت: می‌دانیم راه‌حل تمام مشکلات را مقام معظم رهبری در یک جمله فرمودند و اینکه چه مذاکرات به نتیجه برسد و چه نرسد، در هر صورت آمریکا دست از سر کشور ما برنمی‌دارد. وی تصریح کرد: غربی‌ها با اصل انقلاب اسلامی ایران مخالف هستند و امروز راه اصلی درمان اقتصاد ما در بیرون از کشور نیست؛ راه چاره در درون کشور و اجرای طرح‌هایی مانند اقتصاد مقاومتی، بالا بردن توانمندی داخلی، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و ... است.
امام‌جمعه پردیس با اشاره به برگزاری مانور پیامبر اعظم (ص) گفت: این مانور در خلیج فارس و تنگه هرمز صورت گرفت؛ در گذشته می‌گفتیم اگر خلیج فارس برای رفت و آمد نفت‌کش‌ها، کشتی‌های تجاری و ... امن است، برای همه و اگر امن نبود برای همه ناامن باشد. وی تصریح کرد: اگر قرار باشد این راه‌های ارتباطی راهبردی برای همه امن و برای ما ناامن باشد، این مسئله شدنی نیست؛ امروز هیچ حرفی در زبان گفته نشد اما در عمل، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در یک مانور بزرگ در خلیج فارس و تنگه هرمز قدرت‌نمایی کرد.
توسلی ادامه داد: این حرف چند سال گذشته ماست که آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و اعضای گروه 1+5 اگر قرار است به ما زور بگویند؛ بخش کوچکی از توان ما این است که در رزمایش دیده شد. وی تصریح کرد: در تمام رسانه‌های دنیا در تحلیل‌های نظامی و سیاسی‌شان غوغا کردند و از توانمندی و قدرت نظامی و سلاح‌های جدید جمهوری اسلامی گفتند. امام‌جمعه پردیس گفت: امروز اگر قوی نباشیم، دشمنان ما را می‌بلعند و خوشبختانه نیروهای مسلح به‌خصوص سپاه پاسداران از قدرت و توانمندی بالایی برخوردار هستند و چنانچه آمریکایی‌ها نخواهند حق ملت ایران را به رسمیت بشناسند، باید بدانند چنین قدرت‌ها و توانمندی‌های نظامی در اختیار ایران اسلامی هست و غرب نمی‌تواند گوشه چشم بدی به کشور ما داشته باشد.
انتهای پیام/2568/

93/12/11 - 20:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن