تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803032078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت برگزار می‌شود
نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اردیبهشت ماه سال آینده در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود.

خبرگزاری فارس: نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت برگزار می‌شود



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اردیبهشت ماه سال آینده در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود. احمد رمضان زاده رئیس انجمن نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت درباره این رویداد اظهار داشت: انجمن ژئومکانیک نفت ایران با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه شاهرود و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با در نظر گرفتن اهمیت کاربرد ژئو مکانیک در بخش بالادستی صنعت نفت، اقدام به برگزاری اولین کنفرانس ژئومکانیک نفت با اهداف عمده شناخت ظرفیت‌های ملی و فناوری‌های روز کرده است.
وی با اشاره به‌ تازگی و جدید بودن بحث ژئومکانیک در کشور گفت: بحث ژئومکانیک و ارزش‌افزوده بسیار بالای آن در صنعت نفتی روندی است که به‌ تازگی در کشور راه‌اندازی شده است که با برگزاری این کنفرانس می‌توان زمینه را برای متخصصان و مراکز تحقیقاتی و مهندسی به‌گونه‌ای فراهم کرد تا با ارائه امکانات و توانمندی‌های خود گام اساسی و مثمر ثمر در خصوص ارائه خدمات با ارزش‌افزوده بالا در صنعت نفت برداشته شود.
رئیس انجمن نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک از برگزاری 4 پنل تخصصی در این کنفرانس خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط شرکت‌های بهره‌برداری نفتی در نظر داریم 4 پنل تخصصی در این کنفرانس برگزار کنیم که از این میان 3 پنل تخصصی مربوط به مناطق نفتی جنوب و دیگری مدیریت اکتشاف است و احتمال می‌رود تا زمان برگزاری کنفرانس به تعداد پنل‌های تخصصی افزوده شود که در آن صورت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این کنفرانس گفت: در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی کار مشترکی با انجمن مهندسین و محققین اروپا در زمینه برگزاری work shope هستیم که این کار در حاشیه برگزاری کنفرانس با بهره‌گیری از متخصصین بین‌المللی انجام خواهد شد.
رمضان زاده در خصوص اهمیت دادن به صنایع بالادستی نفت اذعان کرد: با توجه به رشد میزان مصرف و نیاز روزافزون به انواع مواد هیدروکربوری اعم از نفت خام، فرآورده‌های نفتی و گاز، ضرورت توجه به صنایع بالادستی نفت دوچندان شده است و عدم توجه به پیشرفت‌های جدید علمی و متعاقب آن تولید تکنولوژی در زمینه‌های مرتبط، خسارت‌های زیادی را برای کشور در برداشته و در صورت تداوم و تأکید بر دانش و تکنولوژی سنتی، فراگیری و افزایش خسارت‌های مالی را به دنبال خواهد داشت.
رئیس انجمن نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک در پایان گفت: با برگزاری این کنفرانس می‌توانیم از وجود این‌چنین مشکلات در کشور جلوگیری کنیم که در این راستا نیازمند حمایت‌های مستمر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌باشیم تا بتوانیم بیش‌ از پیش در جهت رسیدن به اهداف گام برداریم.
نخستین کنفرانس ملی ژئو مکانیک 22 اردیبهشت ماه سال آتی در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همراهی ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و ذغال‌سنگ معاونت علمی برگزار می شود. انتهای پیام/

93/12/11 - 16:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن