تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ایلام: فقدان همکاری برخی بانک‌ها با مردم در ایلام مشهود است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ایلام:
فقدان همکاری برخی بانک‌ها با مردم در ایلام مشهود است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: فقدان همکاری برخی بانک‌ها با مردم در ایلام مشهود است.

خبرگزاری فارس: فقدان همکاری برخی بانک‌ها با مردم در ایلام مشهود است



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عمران علی‌محمدی ظهر امروز در دیدار با مردم سیروان اظهار داشت: یک‌هزار دار قالی 2 هزار شغل در شهرستان سیروان ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: پیگیری‌ها و موفقیت‌های صورت گرفته در استان نتیجه هماهنگی نمایندگان مجلس و بدنه مدیریت استان است، برای تصویب منطقه آزاد مهران با هفت وزیر دیدار داشتم.
این نماینده مجلس اضافه کرد: از 18 ماه پیش که در مرحله میان دوره‌ای مجلس به بهارستان راه پیدا کرده‌ام خدمتگزار مردم بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ام.
نماینده مردم حوزه شمالی استان در مجلس با بیان اینکه پیروزی بنده در انتخابات میان دوره‌ای همزمان شد با روی کار آمدن دولت یازدهم اظهار داشت: ارتباط خوب دولت و مجلس در طول دو سال گذشته در 36 سال گذشته بی‌سابقه است. علی‌محمدی تصریح کرد: شخصی در رأس استانداری ایلام قرار دارد که بومی منطقه بوده و از استانداران فعال و موفق دولت است. تمام فعالیت‌های انجام شده اینجانب نیز با پیگیری‌های صورت گرفته و نتیجه همراهی دیگر نمایندگان استان در مجلس بوده و کاری به تنهایی انجام نداده‌ام. در بدترین شرایط به مجلس رفتیم در حالی که در مجلس گذشته نفت 140 دلار بود، این دوره به نازلترین قیمت خود رسید.
وی ادامه داد: در طول این 18 ماه با پیگیری‌های مجمع نمایندگان و استاندار ایلام 290 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان تزریق کرده‌ایم که در نوع خود کم نظیر است.
علی‌محمدی به تصویب منطقه آزاد مهران در هیئت دولت و لابی‌های خود با وزاری دولت اشاره کرد و افزود: برای تصویب این طرح با هفت وزیر دیدار داشته‌ام و تایید این سخنان در گفته‌های یونسی وزیر سابق اطلاعات موجود است.
وی با بیان اینکه نگاه دولت به ایلام و مهران برای تصویب منطقه آزاد بسیار مثبت بود، خاطر نشان کرد: امنیت و قدرتمان کامل است، قدرت برتر منطقه هستیم و با وجود اینکه چهار طرف کشور آتش و جنگ است ایران و ایلام یکی از امن‌ترین نقاط دنیاست و اسرائیل از ترس ایران خواب ندارد.
نماینده استان ایلام در مجلس با بیان اینکه آمریکا در هر جایی ورود کرد، نتوانست کاری انجام دهد و در باتلاق‌های مختلف گیر افتاد و اکنون منطقه در دستان ایران است گفت: در موضوع هسته‌ای به نقاط مثبتی رسیده‌ایم و نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت کشورهای منطقه داریم.
وی با اشاره به اینکه هفته‌ای سه روز به دنبال پیگیری پمپاژ آب از سیمره تا دشت‌های مله ماران تا کارزان بوده‌ام اظهار داشت: تا پای جان این طرح را پیگیری می‌کنم و برای اجرای کانال‌های آبرسانی هیچ مشکلی نداریم.
علی‌محمدی به موضوع بیکاری و اشتغال جوانان در سیروان پرداخت و با ذکر این مطلب که موافقت طرحی را در وزارت کارگرفته‌ایم که به موجب آن یکهزار دار قالی با اشتغالزایی 2 هزار نفر از کارزان تا عرب رودبار راه‌اندازی خواهد شد افزود: پیگیر تمام مشکلات منطقه هستم و به دنبال تغییراتی در مدیریت کارخانه سیمان هستیم.
وی به فشارهای اقتصادی تحمیل شده ناشی از تحریم‌ها به کشور و به تبع آن استان اشاره کرد و گفت: درست است در شرایط سختی هستیم و مشکلات زیاد است اما اگر "بلوط" هم بخوریم از عهدی که بسته‌ایم کوتاه نخواهیم آمد، نمونه آن راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن است.
نماینده مردم شهرستان‌های ایلام، مهران، چرداول، ایوان، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی، زدودن چهره خشن و جنگی از استان و تبدیل آن به چهره‌ای آرام و مثبت را یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی اجتماعی خود عنوان کرد و افزود: برخی از بانک‌ها با مردم همراهی نمی‌کنند و سود غیرمجاز می‌گیرند که حرام است.
انتهای پیام/2246/ق40

93/12/11 - 13:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن