تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کليد حل مشکلات جامعه در قرآن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
کليد حل مشکلات جامعه در قرآن است مدير کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت :کليد حل مشکلات جامعه در قرآن است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد تقي زاده در جمع تلاشگران عرصه امور تربيتي آموزش و پرورش ناحيه 2 استان اظهارکرد: همه ما عقيده داريم که که يک تمدن، فرهنگ، انقلاب و نهضت، زماني در مسير تکامل و پيشرفت قرار مي گيرد که دانش آموزان آن شناخت عميق و معرفت و درک مناسبي از مباني ديني و فرهنگي خود داشته باشند و يک انقلاب و فرهنگ زماني در مسير انحطاط قرار مي گيرد که دانش آموزان و جوانان و نوجوانان جامعه اين معرفتشان کم شود.
مدير کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت:در شرايط فعلي هجمه سنگين فرهنگي بر جامعه ما وارد شده و دانش آموز ما به عنوان اولين هدف در مسير اين هجمه قرار گرفته است و اين وظيفه ماست که شناخت خوبي از تمدن و فرهنگ جامعه خود را به دانش آموزان ارائه کنيم.
وي در ادامه تصريح کرد: دانش آموز ما در شرايط فعلي بايد شناخت خوبي درباره کليد واژه اسلام و ايران داشته باشد چرا که مباني دين اسلام بزرگترين و بهترين مباني در تاريخ بشريت است.
تقي زاده خاطر نشان ساخت: قرآن کريم بزرگترين هديه اي است که خداوند به بندگانش داده است و ما بايد کليد حل مشکلات جامعه را در لابلاي آيات قرآن کريم جستجو کنيم چرا که اگر دانش آموز ما به مفاهيم و مباني قرآن آشنايي عميقي داشته باشد آسيب هاي اجتماعي در جامعه به شدت کاهش خواهد يافت.
وي همچنين با اشاره به جايگاه مربيان پرورشي در مدارس گفت: امروزه به يک مربي آگاه و يک معلم داراي شناخت در مدرسه نياز داريم تا نسلي را که در اختيار ماست براي دوره بعدي به خوبي تربيت نمايند تا در دوره هاي بعدي جامعه ما دچار مشکل نگردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن