تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمدي نژاد: العين را زمين گير مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حمدی نژاد: العین را زمین گیر می‌کنیم
بازيکن تيم نفت‌تهران که به همراه سرمربي اش در نشست خبري پيش از ديدار برابر العين حاضر شده بود، از آمادگي تيمش براي اين بازي حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی نژاد در این نشست خبری راجع به دیدار برابر العین امارات گفت: مشخص است که ما بازی سختی در پیش داریم و این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است. درست است که العین از بازیکنان خوب و مطرحی برخوردار است اما تیم ما نیز بازیکن خوب زیاد دارد و کاملا می‌ توانند در مقابل بازیکنان خارجی و مطرح العین بازی واقعی خود را به نمایش بگذارند و آنها را در تهران بتوانند شکست دهند. بچه های ما کاملا آماده هستند و ما امیدواریم هم این بازی را ببریم، هم بازی بعدی را.

حمدی نژاد راجع به بحث کاپیتانی وی در این بازی گفت: راجع به مساله کاپیتانی باید بگویم علی آقا بیشتر از من در تیم نفت سابقه دارد و کاپیتان اصلی تیم است. اما اگر کادرفنی تصمیم گرفته باشد که این وظیفه سنگین را در این بازی برعهده من بگذارند، سعی می‌کنم با تمام وجود از پس این مسوولیت بربیایم.



1393/12/11 12:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن