تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار تاکسي هاي مسافربري در مبادي ورودي شهر تهران از 25 اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۲۹ق.ظ)
استقرار تاکسي هاي مسافربري در مبادي ورودي شهر تهران از 25 اسفند معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 19 از استقرار موقت تاکسي هاي مسافربري در محورهاي ورودي شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا زلفي گفت: اين تاکسي‌ها از 25 اسفند تا 15 فروردين در مبادي ورودي از جمله مقابل پارک افرا و ابتداي شهيد کاظمي مستقر شده و به شهروندان و هم‌ميهناني که از ساير شهرها به تهران سفرکرده‌اند خدمات ارائه مي‌دهد.
وي افزود: در همين راستا در هر محور 10 تاکسي مستقر شده و مسافران مي‌توانند به‌محض ورود اتوبوس‌هاي مسافربري به شهر تهران، جهت ادامه مقصد از اين تاکسي‌ها استفاده کنند.
زلفي در بخش ديگري به اختصاص اتوبوس‌هايي به مقصد فياض بخش اشاره و بيان کرد: اين خيابان که به 15 خرداد و بازار منتهي مي‌شود پرترددترين معبر منطقه در ايام خريد نوروزي شهروندان محسوب مي‌شود و در همين راستا اتوبوس‌هايي از خاني‌آباد نو و پايانه شهيد سروري براي دسترسي راحت‌تر شهروندان به خيابان فياض بخش و مراجعه به بازار استقراريافته است.
وي خاطرنشان کرد: اين اتوبوس‌ها از 7 اسفند مستقر شده‌اند و تا 29 اسفند نيز به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد، ضمن اينکه شهروندان مي‌توانند تا 12 شب در مسيرهاي رفت‌وبرگشت از اين اتوبوس‌ها استفاده کنند.
اين مسوول ادامه داد: در صورت افزايش سطح تقاضاي شهروندان تعداد اتوبوس‌ها به مقصد فياض بخش نيز افزايش خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن