تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818914262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واريز يارانه شير تا پايان سال به حساب دامداران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۴۳ق.ظ)
واريز يارانه شير تا پايان سال به حساب دامداران معاون امور توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي از ذخيره بيش از 150 هزار تن مرغ منجمد در کشور خبر داد و گفت: يارانه شير تا پايان سال به حساب دامداران واريز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن رکني در نشست بررسي مسائل و مشکلات بهره برداران بخش کشاورزي شهرستان‌هاي گرمسار و آرادان اظهار کرد: اين حجم از مرغ‌هاي ذخير شده، جايگزين مرغ‌هاي وارداتي شده است.
وي گفت: اين ميزان ذخيره مرغ براي کمک به توليد ملي و مواقعي که عرضه با تقاضا همگن نيست ذخيره شده که اين امر نشان دهنده روند رو به رشد توليدات داخلي است که خود جاي تقدير از بهره برداران دارد.

معاون امور توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي تصريح کرد: از ابتداي سال تاکنون 65 هزار تن مرغ مازاد بر مصرف صادر شده است.
رکني تصريح کرد: سال گذشته بحث واردات 50 هزار تن مرغ از خارج کشور بود، اما؛ با همت توليد گران در سال گذشته حدود 50 هزار تن صادرات مرغ داشتيم که اين رقم امسال به 60 هزار تن رسيده است.

وي در ادامه با اشاره به نحوه پرداخت يارانه شير و تحويل به موقع نهاده‌هاي مدت دار، از پيگيري براي عملياتي شدن خريد شير بر اساس قيمت ستاد تنظيم بازار خبر داد و گفت: اگر با همان قيمت واقعي که توسط ستاد تنظيم اعلام شده بود شير از بهره‌برداران خريداري مي‌شد اين مشکلات به وجود نمي‌آيد.

رکني ادامه داد: عملياتي نشدن اين موضوع مي‌تواند به ضرر دامداران باشد؛ زيرا هزينه‌ها افزايش يافته است و اين افزايش نبايد بر عهده دامداران باشد و بايد با قيمت از دامداران خريداري کرد.

وي افزود: طي سه ماهه اول امسال بخش زيادي از يارانه‌ها به دست توليد کننده نرسيده، لذا تلاش ما بر اين بوده که يارانه مستقيماً به حساب دامداران واريز شود که تا پايان سال عملي خواهد شد.
معاون وزير جهاد کشاورزي از صادرات 450 هزار رأس دام در سال 93 خبر داد و گفت: تعاوني‌ها و توليد کنندگان بايد به فکر صادرات دام‌هاي سبک و سنگين باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن