تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تولید تراکتور سنگین در تراکتورسازی ایران محقق می‌شود بی نیاز شدن ایران از واردات تراکتور سنگین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با تولید تراکتور سنگین در تراکتورسازی ایران محقق می‌شود
بی نیاز شدن ایران از واردات تراکتور سنگین
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: با تولید تراکتور سنگین در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران دیگر نیازی به واردات تراکتور به کشور وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: بی نیاز شدن ایران از واردات تراکتور سنگین



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان و محققان تراکتورسازی توانستند با کار شبانه روزی ، تراکتور سنگین را که یکی از دغدغه های اصلی مسئولین بخش کشاورزی کشور بود در این مجموعه تولید و در جهت رفع نیاز کشور آماده ارائه به بازار کنند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 95 درصد نیاز بازار کشور به انواع تراکتورها توسط مجموعه تراکتورسازی ایران تامین می شود اظهار داشت: با توجه به اینکه تراکتورسازی در زمینه تولید تراکتورهای سنگین فعالیتی نداشته 5 ، درصد بازار داخلی نیز مربوط به این نوع تراکتورها بود که با تولید این محصول نیز دیگر به جرات می توان گفت نیاز داخلی به انواع ترکتور در تمامی رنجها و توانها در کشور و مجموعه تراکتورسازان تولید خواهد شد.
ابراهیمی اضافه کرد: در حال حاضر نیاز کشور به تراکتورهای سنگین با توجه به ابعاد زیاد زمینهای کشاورزی 5  درصد می باشد که با توسعه تکنولوژی وکشاورزی، اجرای بهینه مکانیزاسیون بخش کشاورزی پیش بینی می شود این رقم به 10 درصد افزایش یابد.
این فعال عرصه صنعت کشاورزی کشور از موتورسازان به عنوان یکی از شرکتهای اقماری تراکتورسازی یاد کرد و تصریح نمود: با تولید موتورهای 6 سلیندر 150 اسب بخار برای تراکتورهای سنگین در این مجموعه، آمادگی تامین نیاز داخلی به موتورهای این نوع محصول  وجود دارد.
وی در پاسخ به ظرفیت تولید موتور سنگین گفت: ظرفیت تولید این نوع محصول فراتر از نیاز بازار داخلی و ساخت تراکتور می باشد چرا که موتورسازان افزایش تولید موتورهای 6 سلیندر تا 10 هزار دستگاه را در برنامه دارد.
ابراهیمی در عین حال تاکید کرد: در طراحی و ساخت محصول تراکتور سنگین ، توان و امکانات بالقوه داخلی تراکتورسازی ایران و شرکتهای زیر مجموعه به بالفعل تبدیل شده و در کنار این امکانات از توان قطعه سازان داخلی در سراسر کشور نیز استفاده شده است.
 عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی آذربایجان شرقی، قابلیت صادراتی تراکتور سنگین را یادآور شد و عنوان کرد: باتوجه به نوع و توان این محصول و حرکت مزارع در دنیا به سمت زمینهای یکپارچه، پیش بینی شود تراکتور سنگین تولیدی در تراکتورسازی ، مشتریان قابل توجهی در بازارهای جهانی داشته باشد.
وی زمان تولید انبوه این محصول را در مجموعه تحت مدیریتش ، اواخرسال جاری یا اوایل سال آینده اعلام کرد.
گفتنی است در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران 23 نوع محصول در توان و مدلهای مختلف تک و دو دیفرانسیل از جمله تراکتورهای240ITM ، 285ITM، 299ITM، 475ITM، 485ITM، 800ITM، 950ITM، تراکتورهای دودیفرانسیل130تا150  اسب بخار و تراکتور دو دیفرانسیل برنجی با 35 اسب بخار توان خط تولید این مجموعه محسوب می شوند که تراکتور ITM 470 نیز، اخیراً در کنار این تنوع تولیدی قرار گرفت. انتهای پیام/60002
 

93/12/11 - 10:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن