تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819402494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هیأت رئیسه مجلس: مذاکرات اخیر هسته‌ای مثبت و امیدوار کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس: مذاکرات اخیر هسته‌ای مثبت و امیدوار کننده است
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق گزارشات به دست آمده مذاکرات اخیر هسته‌ای مثبت و امیدوار کننده بوده است و امیدواریم همین مسیر در مذاکرات آتی نیز دنبال شود.
به گزارش نامه نیوز،  حسین سبحانی نیا با بیان اینکه یک توافق خوب ، توافق برد- برد و همه جانبه است گفت: از نظر ما یک توافق خوب، توافقی است که یک جانبه نباشد و دیدگاه های هر دو طرف در آن جلوه و نمود داشته باشد و تحت فشارهای منطقه ای از سوی سایر کشورها قرار نگیرد.

وی افزود: حقوق ملت ایران در توافق هسته ای باید لحاظ شود و آنچه که به عنوان پیشنهادهای ما به گروه 1+5 ‌ارائه شده است مبتنی بر یک سیاست برد- برد و منطقی است و ما معتقد به این سیاست هستیم، یعنی در مقابل نرمش ما طرف مقابل نیز نرمش و همکاری داشته باشد، بنابراین لحاظ حقوق ملت ایران و خطوط قرمز در مذاکرات در یک توافق خوب حاصل می‌شود.

نماینده نیشابور با اشاره به صحبت های مقامات آمریکایی در رابطه با امیدواری به توافق خوب با ایران گفت:‌باید دید نگاه آن‌ها به توافق خوب چیست و اگر آن‌ها نیز به همین سیاست برد- برد معتقدند باید گام های سازنده ای در عمل نیز بردارند و امیدواریم این تفکر واین صحبت ها باعث جمع‌بندی و توافق نهایی شود.



منبع: ایسنا


۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن