تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817736594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاركت مردم در فعالیت های اقتصادی یكی از اصول اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان: مشاركت مردم در فعالیت های اقتصادی یكی از اصول اقتصاد مقاومتی است خبرگزاری پانا: مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان، مشاركت مردم در فعالیت های اقتصادی را یکی از اصول اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: باید با تعصب و اراده ای قوی موانع را از سر راه مردم برداریم.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند ساعت 14:58

خبرگزاری پانا+خوزستان

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان، هوشمند صفائی در جمع معاونان و مشاوران حوزه ی مسوولیت خود بر لزوم كوشش و جدیت بیش تر در انجام وظایف تاكید كرد و گفت: همه ما كارمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، جمهوری اسلامی ایران قداست دارد، این نظام ثمره تلاش امام و شهیدان است و ما خدمتگزاران نظام باید در راه خدمت رسانی هر چه بیش تر به مردمی كه تمام هستی خود را برای این نظام گذاشته اند، كوشش كنیم.
مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان با تاكید بر اهمیت نظم و انضباط اداری گفت: ‌برای رسیدن به اهداف نظام و خدمت رسانی هر چه بیش تر به مردم استان، رعایت نظم و انضباط اداری اهمیت بسیاری بالایی دارد.
او در ادامه با تقدیر از زحمات كاركنان در شهرستان ها گفت: بارها در بازدید از شهرستان ها شاهد بودیم كه همكاران با وجود كمبود امكانات و بضاعت اندك در خدمت رسانی به مردم حوزه تحت مسوولیت خود كوشش می كنند بنبراین، نگاه ما به شهرستان ها باید به گونه ای باشد كه بدانند ما پشتیبان و حامی آن ها هستیم.
صفائی خاطرنشان كرد:‌ در سال 93دو همایش ارزنده ی كشوری داشتیم كه یكی با موضوع سلامت كار و دیگری در حوزه بیمه بیكاری بود. برگزاری این همایش ها نشان داد، خوزستان منشا كارهای بدیع و جدید است.
او افزود: ‌از دیگر كارهای ارزنده امسال استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی است كه سبب ارتقای جایگاه اداره كل در سطح ملی و استانی شد، به نحوی كه اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان به عنوان نخستین اداره كل در سطح استان موفق به استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی شده است. به یاری خدا تا پایان سال دریافت گواهی ISO 9001 را هم خواهیم داشت .
مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به بخشنامه استاندار در خصوص الزام جذب نیروی كار بومی از طریق كاریابی های غیردولتی گفت: ‌صدور بخشنامه از سوی استانداری در این خصوص اقدامی بسیار ارزشمند و هوشمندانه بود و باعث رشد قابل توجه در آمار اشتغال جوانان استان شد.
او در خصوص اعزام نیروی كار به خارج از كشور گفت: ‌در راستای تفاهم نامه اعزام نیروی كار به بصره عراق، 8 نفر نیروی كار برای صدور روادید معرفی شده اند كه به نظر می رسد پس از اعزام گروه اول، اعزام های بعدی زمان كمتری را به خود اختصاص خواهد داد.
او با اشاره به الزام به كارگماری 3 نفر نیروی كار داخلی به ازای صدور پروانه استخدام هر نیروی كار خارجی گفت: ‌این موضوع امسال ظرفیتی را ایجاد كرد كه بسیاری از شركت ها كه از نیروی كار خارجی استفاده می كردند و از توان مالی بالایی هم برخوردارند اقدام به استخدام نیروی كار داخلی از طریق كاریابی ها كنند.
صفائی گفت: ‌خوش بختانه در 11 ماه گذشته تلاش و جدیت همكاران ما در حوزه بازرسی كار سبب كاهش 19 درصدی حوادث ناشی از كار شده است و همچنین در حوزه روابط كار نیز 30 درصد پرونده ها به صورت سازشی رفع و رجوع شده است.
او خواستار مشاركت هرچه بیشتر مردم در تعاونی ها شد و گفت: در سال 93 در حوزه تعاون عملكرد خوبی داشتیم و در سال جدید نیز با توجه به وجود بیش از 4200 روستا و بیش از 52 تعاونی دهیاری در استان، تشكیل و ساماندهی تعاونی های روستایی را با جدیت پیگیری خواهیم كرد به وی‍ژه تعاونی های كشاورزی و دامپروری و صنایع تبدیلی كه جزو لاینفك روستاها است و می توانند از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده كنند.    
مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی در پایان با ذكر این كه خدمات سازمان ما باید برای مردم قابل لمس باشد گفت:‌ در صورت پیگیری نكردن كاری انجام نخواهد شد. برنامه ما  در سال آینده پیگیری جدی  خدمت رسانی به مردم استان است.   

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن