تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819757603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره براي خريد ۲۸ بالگرد از خارج کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۱۸ب.ظ)
رئيس جمعيت هلال‌احمر: مذاکره براي خريد ۲۸ بالگرد از خارج کشور رئيس جمعيت هلال‌احمر ايران از انجام مذاکرات براي خريد ۲۸ بالگرد براي اين جمعيت خبر داد و گفت: قصد داريم با خريد اين بالگردها ناوگان آمبولانس هوايي تشکيل دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سيداميرمحسن ضيايي در حاشيه نشست بين‌المللي نقش جوانان در سلامت پس از بلايا در جمع خبرنگاران گفت: يکي از مهم‌ترين مأموريت‌هاي هلال‌احمر آماده‌سازي جامعه براي اتفاقات است.
وي ادامه داد: آمادگي موضوع بسيار مهمي است و همه مردم بايد در آن دخالت کنند و در اين موضوع نقش جمعيت هلال‌احمر پررنگ‌تر از ساير ارگان‌ها به شمار مي‌رود.
رئيس جمعيت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: براي تحقق شعار هر خانواده يک امدادگر ما قصد داريم آموزش‌هاي خود را گسترش دهيم و اميدواريم که همه جوانان کشور عضو هلال‌احمر شوند؛ چراکه هيچ مانعي براي فعاليت‌هاي ديگر آن‌ها ايجاد نخواهد شد.
وي با بيان اينکه هم‌اکنون بيش از يک‌ميليون نفر عضو سازمان جوانان هلال‌احمر هستند گفت: برنامه‌هاي ويژه‌اي براي جوانان در سال آينده داريم که به‌وقت مناسب توسط رئيس سازمان اعلام خواهند شد.
ضيايي در مورد امدادرساني و همکاري با اورژانس براي امداد نوروزي گفت: تا پايان سال با اورژانس کشور تفاهم‌نامه همکاري امضا مي‌شود تا بتوانيم با همکاري و همپوشاني نيازهاي امدادي کشور را برطرف سازيم.
رئيس جمعيت هلال‌احمر در مورد خريد بالگرد تأکيد کرد: در پي آن هستيم تا با مذاکره بتوانيم تعدادي بالگرد از کشورهاي ديگر خريداري و وارد کشور کنيم.
وي ادامه داد: در اين‌ ارتباط مذاکرات براي خريد ۶ بالگرد آغاز شده و اميدواريم به‌زودي به نتيجه برسد. همچنين در پي آن هستيم تا ۲۲ بالگرد ديگر را نيز تهيه کنيم.
ضيايي خاطرنشان کرد: با خريداري از اين ۲۲ بالگرد مي‌توانيم ناوگان آمبولانس هوايي خود را راه‌اندازي کنيم؛ چراکه بالگردهاي فعلي ما بالگردهاي امدادي و مخصوص حمل تجهيزات هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن