تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 19 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

صنعت نواز

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799756049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گنجی: مهرام 50 تیم و 2000 بازیکن در رده های پایه دارد/ امیدوارم به خاطر منافع شخصی لیگ ملی تعطیل نشود!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کنفرانس خبری دهمین سالگرد فعالیت حرفه ای مهرام؛
گنجی: مهرام 50 تیم و 2000 بازیکن در رده های پایه دارد/ امیدوارم به خاطر منافع شخصی لیگ ملی تعطیل نشود!
مدیرعامل باشگاه مهرام از هدف این تیم برای تحت پوشش قرار دادن 4000 بازیکن رده های مختلف سنی خبر داد و برخلاف نارضایتی اولیه از لیگ ملی حمایت کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد گنجی مدیرعامل باشگاه مهرام روز گذشته نهم اسفند در کنفرانسی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.


گنجی با اشاره به اینکه شروع فعالیت بسکتبالی مهرام از سال 1379 بوده اما از سال 1383 فعالیت حرفه ای به شکل فعلی آغاز شده است، گفت: ما دو برنامه سه و پنج ساله داشتیم که همیشه از آن جلو بوده ایم. 3 سال پیش در جلسه ای گفتم که هدفمان رفتن به سمت جوانگرایی است چون حس می کردم میان نسل طلایی و نسل فعلی بسکتبال فاصله افتاده است. با فقدان بازیکنان فشار زیادی روی نسل بازیکنانی مثل اوشین ساهاکیان، صمد و ... بود.


ما هم تصمیم گرفتیم کاری کنیم که فاصله میان بازیکنان به 2 نسل نرسد. خوشحالم مهرام به عنوان باشگاه پیشرو این کار را کرد.


وی اشاره کرد که با توجه به تکرار قهرمانی ها، جذابیت کار برای مهرام از دست رفته بود و به دنبال تغییر مسیر با جوانگرایی بوده اند.


مثل بقیه هزینه نمی کنیم
گنجی گفت: دستمزد بازیکنان مهرام در سال های گذشته مثل همه بالا نرفته و تمام هزینه ها بسیار کنترل شده است. ما بازیکن گرانقیمت داشتیم که حالا نداریم. قهرمانی به دست می آوریم اما نه به آن شکلی که قبلا راحت بود بلکه با بازیکنان جوان که شیرینی قهرمانی را دو چندان می کند. امیدوارم این الگویی برای باشگاه های مختلف ورزشی باشد که با برنامه ریزی و بلندنگری به اهداف خود برسند.


هدف جذب 4000 بازیکن
مدیرعامل باشگاه مهرام از برنامه های پایه این تیم در استان های تهران، سمنان و البرز خبر داد و گفت: در حال حاضر 50 تیم در رده های مختلف آکادمی مهرام داریم که 2000 بازیکن در آن فعالند. برنامه سال بعد این است که تعداد بازیکنان خود را به 4000 نفر برسانیم. همانقدری که بعد حرفه ای و قهرمانی ما را خوشحال می کند، از پرورش این بازیکنان هم خوشحالیم چون اگر یک روز مهرام نباشد این بازیکنان همچنان هستند. 


وی ادامه داد: انحلال و ادامه ندادن در مورد تمام تیم های ورزشی مطرح می شود اما این موضوع مشمول تیم های پایه ای ما نمی شود. حتی اگر من نخواهم باز هم کار پایه ای تعطیل نمی شود اما در مورد تیم بزرگسالان هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد. برای مثال تیم والیبال کاله سال قبل از لیگ والیبال انصراف داد. این موضوع بنا به شرایط ورزش و نبود قوانین حمایتی اتفاق میافتد.


پتروشیمی قابل احترام است
وی در پاسخ به سوالی در مورد شرایط فعلی پتروشیمی بندرامام گفت: پتروشیمی باشگاه قوی و قابل احترامی است. نتایج باشگاه را نباید به بنیاد آن باشگاه ربط داد. ممکن است یک سال هم تیمی موفقتر از مهرام و پتروشیمی پیدا شود اما مهم تداوم قضیه است. تداوم حضور نشان می دهد که یک باشگاه ساختار قوی دارد یا نه. پتروشیمی این ساختار را دارد. با یک یا دو باخت نباید به موفقیت آن تیم ها شک کنیم.
 
بازیکن پست یک و 5 خارجی می خواهیم
گنجی در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: اعتقادم این است که در شرایطی که همه بازیکن خارجی جذب می کنند، انقدر به تیم خود اعتماد داشته باشیم که با 100 درصد بازیکن ایرانی پیش برویم. این آرزوی قلبی من است اما معنی آن نیاوردن بازیکن خارجی برای مهرام نیست. ما گزینه های پست یک و پنج خارجی داریم. جذب بازیکن خارجی هم در دور برگشت حتما اتفاق می افتد. 


روی کاغذ می گفتند که مهرام سوم می شود
گنجی که پیش از شروع لیگ در مصاحبه با خبرنگار ما گفته بود که رده های اول تا نهم لیگ را می نویسد و تضمین هم می دهد که چیزی غیر از آن اتفاق نیافتد در پاسخ به اینکه آیا پیش بینی شما قهرمانی مهرام بود؟ گفت: چیزی که می نوشتم به طور کلی با رده بندی نهایی لیگ ملی فرق می کرد اما تیم اول تا سوم همین بود. مهرام همیشه اسم بزرگی با ستاره هایی مثل کامرانی، آفاق و نیکخواه بوده است که به آن کهکشانی می گفتند. کسانی که از بیرون نگاه می کنند روی کاغذ می گفتند که بدون این نفرات مهرام امسال سوم می شود اما من به کارم اعتقاد دارم و از اول هم نظرم این بود که مهرام قهرمان می شود.


لیگ ملی آینه بسکتبال ما است
مدیرعامل مهرام بعد از اتمام لیگ ملی در مجموع با این لیگ موافقت کرد و صحبت های وی با هاشمی سرمربی تیم کاملا متفاوت بود. 


گنجی اشاره کرد: من از 5 سال قبل به مشحون بارها نامه می زدم که ما ضعف خود را با 5 بازیکن اول ملی و دو خارجی می پوشانیم. هیچوقت در طول لیگ پیش نمی آید که بازیکنان جوان بازی کنند. اگر 2 دوره مسابقه مختلف داشته باشیم مثل امسال شرایط بازیکنان جوان را نشان می دهیم. 


وی اضافه کرد: فراموش نکنید آنچه در لیگ ملی دیدید آینه تمام نمای بسکتبال مملکت ما است. این موضوع در لیگ حرفه ای وجود ندارد. لیگ ملی با کم و کاستی اتفاق افتاد اما باید از یک جا شروع می شد که خوشبختانه شروع شد. اگر بخواهند سال های بعد در زمان متفاوتی لیگ ملی را برگزار کنند اما امیداورم به خاطر منافع شخصی به دنبال تمام کردن این برنامه نباشند. چیزی که به درد مملکت می خورد، همین است. البته من هم اعتقاد دارم که بازیکن ایرانی در کنار خارجی می تواند کار یاد بگیرد مثل مهدی کامرانی که در کنار بازیکن خارجی متحول شد. 


باشگاه های پر طرفدار آویزان وزارتخانه
گنجی با تاکید براینکه با تغییرات دولتی حمایت از بخش خصوصی هم با توجه به قوانین محدودکننده دو سال قبل مجلس ایجاد نشده است، گفت: تا قوانین این هست و مادامی که وزنه های سنگینی مثل باشگاه های پرطرفدار آویزان وزارت ورزش باشد، ورزش هیچوقت تغییر نمی کند. 


می خواهیم در گینس ثبت شویم
مدیرعامل مهرام تاکید کرد که این تیم نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم پرافتخارترین تیم است و قصد دارد تعداد قهرمانی های خود را در گینس ثبت کند!


وی با توجه به بازگشت نداشتن سرمایه برای باشگاه های خصوصی گفت: تنها دلخوشی ما همین بازیکنان جوان، چند نفری که در سالن برای تماشای بازی می آیند و افرادی است که پای تلویزیون مسابقات بسکتبال را تماشا می کنند. ما به همین موضوع قانع شده ایم. 


در بسکتبال هیچوقت مربیان دور هم جمع نمی شوند
گنجی گفت: به خاطر تشتت آرا در بین مربیان بسکتبال فکر نمی کنم که هیچوقت تشکلی در بین آنها ایجاد شود. قبلا به صمد گفته بودم که تو به عنوان بازیکن به دنبال ایجاد تشکل بازیکنان باش که این هم اتفاق نیافتاد. با مدیران باشگاه ها هم برای ایجاد یک تشکل باشگاهی صحبت کردم که آنها هم تحت تاثیر مربیان خود حاضر نشدند که در جمع باشند. این در حالی است که لیگی به بزرگی NBA را تشکل های مختلف آنها می چرخانند. 


وی ادامه داد: یک بار در جلسه سازمان لیگ مهدی کامرانی نماینده بازیکنان بود که اصلا در ایران حضور نداشت. بار دیگر صمد نماینده بود که در چین بازی می کرد. وقتی نماینده بازیکنان در چین باشد به چه شکلی باید درد بازیکن را به گوش سازمان لیگ برساند.


احتمال برگزاری مسابقات غرب آسیا
گنجی با تاکید براینکه طی 2 هفته گذشته موفق به پیدا کردن مشحون نشده است، گفت: دنبال هماهنگی برای چگونگی برگزاری مسابقات غرب آسیا هستیم. اگر تداخل زمانی و مکانی با لیگ نباشد، مهرام ممکن است میزبانی را بپذیرد. 


وی در مورد فینال نیمه تمام دو سال قبل باشگاه های آسیا گفت: آن موضوع را که فراموش کردیم چون دوست ندارم مظلوم باشم اما ورزش ما در خارج از مرزها بسیار ضعیف است. متاسفم که بسکتبال ما حتی در آن زمان که در رده های باشگاهی و ملی روی اوج بود هم اجازه حرف زدن در آسیا را نداشت. 


مدیرعامل مهرام در پایان از هاشمی به خاطر گذاشتن آبروی خود و کار با جوانان تشکر کرد و همچنین بزرگترهای تیم خود را به خاطر اینکه از جان و دل برای جوانترها موقعیت رشد ایجاد کردند نیز تقدیر کرد و گفت که قصد دعوت بازیکنان سالیان مختلف فعالیت مهرام را داشته است اما با توجه به حضور آنها در باشگاه های دیگر معذور بوده و تنها از آنها تشکر می کند.


گنجی از مهدی کامرانی و صمد نیکخواه هم به خاطر 9 سال کمک به مهرام تشکر کرد و گفت که از مدیر و ایجنت آنها برای دعوت به جشن 10 سالگی مهرام اجازه گرفته است.


احتمال حضور در والیبال
مدیرعامل مهرام در پایان جلسه از احتمال گسترش فعالیت های ورزشی باشگاه خبر داد و گفت: شاید از سال های بعد در لیگ والیبال هم شرکت کنیم و همچنین به فکر فعالیت در رشته های دیگر ورزشی هستیم. 




انتهای پیام/



اخبار مرتبط

انتخابات چند فدراسیون امسال برگزار خواهد شد/ پتانسیل بازاریابی در ورزش ایران بالا است
ابوالقاسم پور: آقای کفاشیان! آن دنیا باید جواب این خنده های تمسخرآمیز را بدهی!/ براتی: هم تعلیق و هم تشدید حکم کرار اشتباه بود!
خوش خبر: خبر انصرافم از کاندیداتوری بسکتبال را تکذیب می‌کنم/ اگر بخواهم بروم به خاطر والیبال است نه مشحون
اوشین ساهاکیان: بعد از سال ها صبر قهرمانی را تجربه کردم/ امسال همه برای همدیگر بازی می کردیم
مرد سال فوتبال اروپا انتخاب شد
مراسم تجلیل از قهرمانان اینچئون فردا جمعه ،سالن اجلاس سران




۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن