تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798594009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از نخستین المپیاد کارگران کشور/ از پیشتازی مازندران در کسب مدال تا حضور ملی‌پوشان در تیم‌های کارگری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نخستین المپیاد کارگران کشور/
از پیشتازی مازندران در کسب مدال تا حضور ملی‌پوشان در تیم‌های کارگری
نخستین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور با برتری مازندران به پایان رسید و 750 مدال به نفرات برتر و تیم‌های منتخب اهدا شد.

خبرگزاری فارس: از پیشتازی مازندران در کسب مدال تا حضور ملی‌پوشان در تیم‌های کارگری



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور از روز پنج‌شنبه هشتم اسفند ماه با برگزاری آیین افتتاحیه و با حضور پرشور مردم مازندران و تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات رسما آغاز به‌کار کرد. آیین افتتاحیه المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد. شهرستان‌های ساری، نوشهر، چالوس، بابل، نور، قائم‌شهر، بابلسر، جویبار، آمل، تنکابن، نکا، میاندورود، محمودآباد و فریدونکنار به عنوان شهرهای میزبان رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات فعالیت کردند.

با توجه به میزبانی 14 شهرستان استان مازندران از المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور شاهد شور، نشاط و تحرک در بین جامعه کارگری و مردم ورزش‌دوست استان بودیم که با میزبانی شایسته خود بار دیگر نام مازندران را در رقابت‌های ورزشی ثبت و ماندگار کردند. در این دوره از المپیاد کارگران کشور 2 هزار و 200 ورزشکار از تمام نقاط کشور حضور پیدا کردند که این تعداد شرکت‌کننده در 24 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت و سهم شرکت‌کنندگان از استان مازندران 270 ورزشکار بوده است.


26 سالن متناسب با ساختار نوع رشته ورزشی در این المپیاد میزبان شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف کشور بودند و همچنین اقامتگاه‌های هر شهرستان به مهمانان و شرکت‌کنندگان سرویس ارائه کرد. * پیشتازی مازندران در کسب مدال دو و میدانی، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتبال، جودو، دوچرخه‌سواری، فوتسال، هندبال، والیبال سالنی، وزنه‌برداری، بدن‌سازی، شطرنج، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شنا، اسکواش، کوه‌نوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و آمادگی جسمانی از رشته‌های این دوره از مسابقات بوده است. تاکنون براساس اعلام سایت اطلاع‌رسانی المپیاد کارگری کشور «کارگران اسپرت»، مازندران با داشتن 39 مدال، استان تهران 31 مدال و اصفهان 25 مدال به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.


استان مازندران به عنوان میزبان مسابقات تاکنون دارای 15 مدال طلا، 14 نقره و 9 برنز در رتبه نخست این دوره از مسابقات قرار دارد. * الکی مثلا من کارگرم! یکی از نکات قابل توجه در برگزاری مسابقات با توجه به نام آن «المپیاد کارگری» شاهد حضور ورزشکاران غیر کارگر هستیم که یکی از شرکت‌کنندگان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری مبنی بر اینکه آیا شما کارگر هستید یا خیر، گفت: «نه بنده کارگر نیستم، ولی الکی مثلا من کارگرم».


از مسئولان برگزاری مسابقات انتظار می‌رفت در این المپیاد با توجه به اهداف آن، برای ایجاد شور، نشاط و تحرک در بین کارگران از افراد و ورزشکاران کارگر در این مسابقات بهره‌گیری شود. مسئول برگزاری نخستین المپیاد کارگری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه این دوره از مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود، اظهار داشت: انتظار نداشتم مسابقات با این کیفیت برگزار شود که مردم و شرکت‌کنندگان از وضعیت بازی‌ها راضی بودند.

مجید پاشا با بیان اینکه در برخی از رشته‌ها نفرات عضو تیم ملی حضور داشتند، افزود: مسابقات از نظر فنی، کیفی و برگزاری دارای سطح قابل قبولی بود. * داشتن دفترچه تامین اجتماعی ملاک حضور در مسابقات است پاشا در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر حضور افراد غیر کارگر و چهره‌های جوان و اعضای تیم ملی در این مسابقات، گفت: کارگر از نظر ما کسانی هستند که دارای دفترچه تامین اجتماعی باشند و سه ماه از زمان بیمه آن‌ها گذشته باشد، است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان ملزم به حضور در کارخانه‎ها یا شغل کارگری نیستند، ادامه داد: تنها داشتن دفترچه تامین اجتماعی ملاک حضور در مسابقات است. * اهدا 750 مدال به شرکت‌کنندگان المپیاد کارگران کشور این مسئول از اهداء 750 مدال بین شرکت‌کنندگان در نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کشور خبر داد و گفت: یک سوم جمعیت حاضر در این مسابقات مدال طلا، نقره و برنز دریافت کردند. پاشا در پایان اذعان داشت: نفرات برتر و تیم‌های منتخب به مسابقات جهانی کارگری در کشور ایتالیا اعزام می‌شود. به گزارش فارس، نخستین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور با برتری مازندران به پایان رسید. =================== گزارش از صاحب نجفی‌وشوایی =================== انتهای پیام/86031/ن40

93/12/10 - 09:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن