تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست سازمان ميراث فرهنگي آشتي با رسانه‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۴۲ب.ظ)
سياست سازمان ميراث فرهنگي آشتي با رسانه‌هاست سياست سازمان ميراث فرهنگي، آشتي با رسانه‌هاست، بايد در تعامل مثبت و خوب با رسانه‌ها، خدمات و فعاليت‌هاي سازمان ميراث فرهنگي را به افکار عمومي منتقل کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد ضيايي پرور، رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در نشست مديران کل استان‌ها، سياست‌هاي کلي سازمان در بخش روابط عمومي را تشريح کرد.
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني با اشاره به اينکه سياست سازمان ميراث فرهنگي، آشتي با رسانه‌هاست، افزود: بايد در تعامل مثبت و خوب با رسانه‌ها، خدمات و فعاليت‌هاي سازمان ميراث فرهنگي را به افکار عمومي منتقل کنيم.
وي با تأکيد بر اينکه بايد از تقابل با رسانه‌ها خودداري کرد، يادآور شد: مواجهه با رسانه‌ها بايد مثبت و آشتي جويانه باشد.
ضيايي پرور، ادامه داد: برگزاري تورهاي رسانه‌اي يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي ما در اين حوزه است چراکه در حوزه جذب گردشگر خارجي به معرفي جاذبه‌ها در بين افکار عمومي نياز داريم و اين معرفي و آگاهي بخشي موضوعي است که بايد توسط عکاسان حرفه‌اي و خبرنگاران انجام شود.
رئيس مرکز روابط عمومي با بيان اينکه تورهاي رسانه‌اي، ترکيبي از چهار بخش اصلي رسانه‌ها شامل، خبرگزاري‌هاي خارجي، صداوسيما، خبرگزاري‌هاي داخلي و عکاسان و روزنامه‌نگاران حرفه‌اي است، يادآور شد: پس از برگزاري اين تورهاي رسانه‌اي، امکان برگزاري نمايشگاه‌هايي از عکس و فيلم‌هاي تهيه‌شده در اين سفرها فراهم مي‌شود که اين برنامه هم در معرفي جاذبه‌هاي کشور مهم و مؤثر خواهد بود.
وي با يادآوري اينکه، روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي وارد فضاي مجازي شده است، ادامه داد: بر اساس رهنمودهاي رئيس سازمان ميراث فرهنگي در رابطه با استفاده از فناوري‌هاي روز دنيا براي معرفي جاذبه‌ها و پتانسيل‌هاي کشور، روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي با راه‌اندازي صفحه ميراث فرهنگي در شبکه آپارات و اينستاگرام، فيلم‌ها و عکس‌هايي از ظرفيت‌هاي تاريخي و گردشگري کشور را در معرض ديد عموم مردم قرار مي‌دهد.
ضيايي پرور همچنين از انتشار ماهنامه پارسه در مرکز روابط عمومي سازمان خبر داد و گفت: اين نشريه مکتوب در کنار ماهنامه حاميان، فرصت خوبي براي معرفي ظرفيت‌هاي استان‌هاست، همچنين بولتن ويژه سازمان ميراث فرهنگي که دربرگيرنده اخبار ويژه و خاص در سه حوزه ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري به چاپ مي‌رسد، امکان دسترسي مخاطبان خاص به اخبار مهم اين حوزه را فراهم ساخته است.
رئيس مرکز روابط عمومي سازمان اضافه کرد: پورتال جامع گردشگري ايران همزمان با برگزاري هشتمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري در تهران، رونمايي شد که با راه‌اندازي اين پورتال امکان بارگذاري جاذبه‌هاي گردشگري، طبيعي و تاريخي تمامي استان‌ها فراهم‌شده است.
وي با اشاره به اينکه سامانه پيامکي سازمان ميراث فرهنگي در حوزه انتشار اخبار و وقايع، فعال است، گفت: وضعيت پورتال ادارات کل استاني بايد ساماندهي شود.
ضيايي پرور در ادامه گفت: انتصاب و تغيير مديران روابط عمومي استان‌ها به لحاظ حرفه‌اي و تخصصي بايد با نظر موافق و تأييد مرکز روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن