تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوشهر به دليل داشتن نيروگاه اتمي و تاسيسات نفتي موقعيت استراتژيک دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۴۱ب.ظ)
استاندار بوشهر: بوشهر به دليل داشتن نيروگاه اتمي و تاسيسات نفتي موقعيت استراتژيک دارد استاندار گفت: پارس جنوبي، نيروگاه اتمي و تاسيسات نفت جزيره خارگ نشان دهنده جايگاه مهم و استراتژيک استان بوشهر است که در اجراي طرح پارس شمالي، تاسيسات آن بر اساس طرح پدافند غيرعامل جانمايي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سالاري در نشست دور ميزي رزمايش پرتوي در بوشهر با بيان اينکه استان بوشهر داراي جايگاه ويژه‌اي در کشور است اظهار داشت: رزمايش پرتوي در استان بوشهر به لحاظ وجود نيروگاه اتمي براي افزايش آمادگي در مقابله با بحران‌ها در آن يک ضرورت است.
وي با بيان اينکه نيروگاه اتمي بوشهر از ايمني بسيار بالايي برخوردار است افزود: نگراني از بابت نيروگاه اتمي بوشهر نداريم چراکه بر اساس اظهارات رئيس سازمان انرژي اتمي ايران نيروگاه اتمي بوشهر از ايمني بسيار بالايي برخوردار است و هيچ نگراني در اين حوزه وجود ندارد و يادگيري و آموزش هيچ ضرري ايجاد نمي‌کند.
استاندار بوشهر با بيان اينکه اين استان جايگاه مهمي در کشور دارد بيان کرد: استان بوشهر داراي بزرگترين پايانه صدور نفت خام کشور است که شريان اقتصادي کشور محسوب مي‌شود.
سالاري با اشاره به اينکه پارس جنوبي در شهرستان‌هاي جنوبي استان مستقر است گفت: سه شهرستان کنگان، عسلويه و جم عمده‌ترين توليد کننده و توزيع کننده گاز مصرفي کشور است.
وي با بيان اينکه پارس شمالي در سه شهرستان اين استان ايجاد مي‌شود يادآور شد: در اجراي طرح پارس شمالي تاسيسات آن بايد بر اساس طرح پدافند غيرعامل جانمايي شود.
استاندار بوشهر با بيان اينکه اين استان در توليد درآمدهاي ملي نقش مهمي دارد افزود: با توجه به نقش مهم اين استان در درآمد ملي بايد در ابعاد امنيت ملي و افزايش ايمني آن توجه خاصي شود.
سالاري با قدرداني از دست‌اندرکاران برگزاري رزمايش پرتوي در بوشهر گفت: اکنون آمادگي لازم براي برگزاري عملي اين رزمايش فراهم است که از تمامي ظرفيت‌ها در اين حوزه با تعامل و هماهنگي‌هاي لازم استفاده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن