تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پتانسيل عظيم سمن ها براي توسعه همه جانبه بهره بگيريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۲ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: از پتانسيل عظيم سمن ها براي توسعه همه جانبه بهره بگيريم استاندار کرمانشاه گفت: اگر خواهان توسعه همه جانبه و پايدار کشور هستيم بايد از ظرفيت ها و پتانسيل هاي ارزشمند سمن ها در راستاي رسيدن به اين هدف استفاده کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي‌بابادي در نشست مشترک با سمن‌هاي زيست‌ محيطي استان که با حضور رئيس کل دادگستري استان و تعدادي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار گرديد، سياست عمومي دولت تدبير و اميد را بهره گيري از مشارکت مردمي براي انجام کارها عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره گيري از پتانسيل تشکل هاي مردم نهاد مي توان زمينه مشارکت جمعيت زيادي را در عرصه هاي بسيار مهمي همچون حفاظت و احياي محيط زيست فراهم کرد.
وي افزود: انقلاب اسلامي ما به دليل حضور ميليوني مردم عنوان زيباي مردمي ترين انقلاب تاريخ را از آن خود کرده است. اين کار با مشارکت همه انجام گرفت و هرجا از اين ظرفيت هاي مردمي استفاده کنيم پيروز ميدان هستيم.
استاندار کرمانشاه در دنباله سخنانش بحران کم آبي امروز را ثمره تصميمات اشتباهي دانست که طي اين سال ها در عرصه محيط زيست انجام گرفته و عنوان کرد: طي اين سال ها سدها و چاه هاي بسيار زيادي بدون مطالعه کافي احداث شدند که نتيجه آن خشک شدن دشت ها، تالاب ها و درياچه ها و از بين رفتن منابع ارزشمند آب هاي زير زميني بوده است.
رضايي بابادي افزود: براي جبران اين خسارت ها نيازمند همياري گسترده و همه جانبه تشکل هاي مردم نهاد در عرصه هاي مختلف هستيم و اگر ما زمينه را فراهم کنيم مردم علاقه مند به مشارکت در حل مشکلات هستند.
وي همچنين از جوانان علاقه مندي که با وجود همه مشکلات زندگي بخشي از وقت خويش را صرف حفظ و احياي محيط زيست کرده اند تقدير و تشکر کرد و از ادارات مختلف خواست با برگزاري جلسات مختلف از پتانسيل هاي ارزشمند اين گروه ها بهره بگيرند.
در بخش ديگري از اين نشست معاون سياسي و امنيتي استاندار با اشاره به مشکلات بخش کشاورزي افزود: متأسفانه طي سال هاي اخير استفاده بي رويه از کود و سم سلامتي مردم و حتي حيات ديگر جانداران را به خطر انداخته است که متأسفانه تاکنون اين موضوع چندان مورد توجه قرار نگرفته است.
آذرمي در ادامه اظهار داشت: در اين زمينه جهاد کشاورزي مي تواند با بهره گيري از پتانسيل عظيم اين سمن ها نظارت دقيق تري بر کنترل مصرف کودها و مواد شيميايي داشته باشد و از تخلفات مرسوم جلوگيري کند تا سلامت مردم حفظ شود.
در دنباله اين برنامه مديرکل دفتر امور اجتماعي استانداري کرمانشاه توجه ويژه به ظرفيت عظيم تشکل هاي مردم نهاد را يکي از راهبردهاي کلان کشور دانست و گفت: دولت تدبير و اميد نيز در همين راستا توسعه کمي و کيفي مشارکت‌هاي اجتماعي نهادمند در قالب سازمان هاي مردم نهاد را به‌ عنوان يک راهبرد توسعه‌اي در دستور کار خود قرار داده است.
قبادي با اشاره به 2 برابر شدن تعداد سازمان‌هاي مردم‌ نهاد اين استان طي سال‌جاري در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه اين افزايش تعداد در حوزه محيط زيست نيز چشمگير بوده و تعداد سازمان‌‌هاي مردم‌نهاد زيست محيطي از 6 سمن در سال 92 به 31 سمن در سال 93 افزايش يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن