تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798755791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست شهرداري کرمانشاه آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۵۹ب.ظ)
سرپرست شهرداري کرمانشاه آغاز به کار کرد طي مراسمي با حضور جمعي از اعضاءشوراي اسلامي شهر کرمانشاه ، معاونين شهردار ومديران مناطق مراسم معارفه سرپرست شهرداري برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در ابتداي اين مراسم که با حضور احمدزاده رييس شوراي اسلامي شهر به همراه آقايان موسوي اجاق و کامبيز غلامي برگزار شد، رييس شوراي اسلامي شهر کرمانشاه گفت : جا دارد از زحمات قرباني شهردار کرمانشاه که در طي خدمت خود زحمات بسياري براي شهر کرمانشاه کشيدند تقدير و تشکر کنم وبراي ايشان در پستهاي بعدي آرزوي موفقيت دارم.
احمد زاده بيان داشت:امروزه شهرداري يکي از مهمترين نهادهاي مديريت شهري در ساختار نظام اجتماعي و فرهنگي محسوب مي شود ، وبا توجه به ارتباط گسترده شهروندان وديگر نهادها با اين سازمان موجب شده است که شهرداري به مراتب بيشتر از ديگر دستگاهها ي اجرايي و خدماتي مورد نقد و نظر وارزيابي افکار عمومي باشد.
وي افزود :اگر همه مجموعه پرسنل شهرداري چه در بعد ستادي وچه در بعد اجرايي با همکاري وهمدلي خوب عمل کنيم قطعاً رضايت خاطر شهروندان را بهمراه خواهيم داشت وبايد با هم افزايي بيشتر براي جلب رضايت مردم عزيز کرمانشاه تلاش کنيم.
در ادامه جلسه احمدزاده با بيانم اينکه شهرداري بايد خود را براي ايام نوروز آماده کند تا خدمات بهتر و مناسبي را هم به شهروندان وهم مسافران نوروزي ارائه دهد تاکيد کرد :تمامي مديران مناطق و معاونين بايد با تدبير ودرايت و همکاري با سرپرست شهرداري کرمانشاه فضاي مناسب وزيبايي را بوجود آورند تا در خور نام وشان مرد کرمانشاه ومهمانان نوروزي باشد.
وي اضافه کرد:با توجه به شناختي که از کرمي سرپرست شهرداري کرمانشاه دارم و ايشان يکي از مديران با تجربه وتوانمند شهرداري هستند قطعاً مي توانند در اين مدت باعث همدلي وهمبستگي در سازمان شهرداري براي خدمات مناسب به همشهريان عزيز باشند .
در ادامه مراسم سيد حجت اله موسوي اجاق با بيان اينکه بايد از جناب آقاي قرباني کمال تقدير وتشکر را داشته باشيم يادآور شد که اين مسئوليتها براي هيچ کس ماندگار نيست پس بايد سعي کنيم تا آنچه که در توان داريم براي خدمت رساني بهتر بکارگيريم .
موسوي اجاق گفت:کار در شهرداري جزء کارهاي پر استرس مي باشد و با توجه به اين موضوع جا داردکه از کوشش وتلاش خستگي ناپذير وشبانه روزي کارگران،کارکنان و مديران شهرداري که آسايش شهروندان را فراهم مي کنند قدر داني نمايم. واگرامروز عمران وآباداني در شهر شاهد هستيم حاصل تلاش تمامي شهرداران و همکاران زحمت کشان در طول تاريخ در اين سازمان فرهنگي وخدماتي بوده است.
ديگر عضو شوراي اسلامي شهر که در جلسه حضور داشت آقاي کامبيز غلامي بودند که با قرائت حکم انتصاب سرپرست جديد شهرداري کرمانشاه از همه مديران شهرداري خواستند که براي همکاري با کرمي تمامي تلاش خود را بکار گيرند.
غلامي بيان داشت :با توجه به گسترش شهرنشيني ومسائل و مشکلات آن ،توجه به برنامه واستراتژي هاي سودمند جهت بهينه سازي وبالا بردن کيفيت زندگي شهروندان بايد بيش از پيش مد نظر قرار گيرد.
غلامي گفت:نظام مديريت شهري بايد با دستيابي به دانش روز در حوزه هاي مختلف ومتنوع شهرداري ها ضمن انجام برنامه ريزي هاي مناسب براي توسعه حال و آينده شهر در خصوص مشکلات موجود نيز بتواند در تصميم گيري ها با استفاده از نظر همه کارشناسان امر وخرد جمعي گام بردارد.
وي همچنين از تلاشهاي صادقانه دکتر پيمان قرباني شهردار کرمانشاه به نوبه خود تقدير وتشکر کرد و وي را فردي دلسوز، متعهد ومتخصص خواند که در زمان مديريتي خدمات در خور توجهي را انجام داد.
در پايان جلسه حيدر کرمي سرپرست شهرداري نيز ضمن تشکر از زحمات شهردارکرمانشاه گفت:اميدوارم بصورتي کار کنيم که رضايت خداوند ونيز رضايت شهروندان را در پي داشته باشيم.
کرمي ادامه داد:بايد قدر فرصتهايي که براي خدمت رساني به ما اعطا مي شود را بدانيم وبه اين باور برسيم که عزت وافتخار به داشتن پست ومقام نيست ، بلکه جلب رضاي خدا ونيز مرم ايثارگروفهيم درنظام مقدس ما است که باعث عزتمندي وسرافرازي مسئولين مي شود واز همه مهمتر به برکت خون شهداءو حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس است که امروز اين مسئوليتها به ما مي رسد پس بايد قدردان اين عزيزان باشيم واز هيج تلاشي کوتاهي نکنيم .
وي ا فزود: بايد با همکاري وانسجام در بين معاونين ومديران مناطق وسازمانها در راستاي اقداماتي که باعث کيفيت بهتر در انجام خدمات رساني به شهروندان مي شود فعاليت کنيم وبراي داشتن شهري زيبا ،شاداب و با نشاط با توجه به نزديکي ايام نوروز تحول سازنده اي را بوجود آوريم.
کرمي در پايان با تشکر از حمايتهاي شوراي اسلامي شهر کرمانشاه از مجموعه شهرداري و همدلي وهمبستگي موجود در بين معاونين ، مديران وپرسنل شهرداري گفت ، تمام تلاش خود را بکار خواهيم بست که با راهبردهاي عملياتي خدمات مناسبي را به شهروندان وهموطنان عزيزي که به کرمانشاه سفر خواهند کرد ارائه دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن