تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804525518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهبود فرايندهاي مديريتي و زيست محيطي در منطقه مرکزي شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۴ق.ظ)
بهبود فرايندهاي مديريتي و زيست محيطي در منطقه مرکزي شهر ساماندهي کارگاه‌ها و اسکان‌هاي کارگري، افزايش ضريب ايمني ساختمان‌ها و تاسيسات، ارتقا آمادگي شهروندان و پرسنل به هنگام بروز شرايط اضطراري و نظارت مستمر بر عملکرد ايمني و زيست محيطي پيمانکاران اجرايي منجر به تمديد مجدد گواهي استاندارد سيستم مديريت يکپارچه IMS منطقه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون توسعه و برنامه‌ريزي شهرداري منطقه 6 از تمديد گواهي بهبود سيستم مديريت يکپارچه IMS در منطقه خبر داد. سيد مجتبي کسائيان با بيان اين مطلب افزود: گواهي بهبود سيستم مديريت يکپارچه IMS شامل 4 استاندارد مديريت کيفيت ISO9001، مديريت زيست‌محيطي ISO14001، مديريت ايمني و بهداشت حرفه‌اي OHSAS18001 و استاندارد بهبود آموزش 10015 مي‌شود که خوشبختانه شهرداري منطقه 6 توانست با همکاري تمامي بخش‌ها و معاونت‌ها اين گواهي بين‌المللي را براي دومين سال متوالي تمديد کند.
وي با بيان اينکه يکي از عوامل مؤثر در دريافت گواهي بهبود سيستم مديريت يکپارچه بهبود روند مديريتي و فرايندهاي مربوط به آن در يک مجموعه است، ادامه داد: در يک سال اخير شهرداري منطقه توانست با افزايش ميزان رضايت‌مندي شهروندان از خدمات شهري از 68 درصد در سال 92 به 73 درصد در سال جاري و همچنين افزايش ميزان رضايت‌مندي کارکنان از بخش خدمات داخلي از 73 درصد در سال 92 به 77 درصد در سال جاري در کنار بهبود فرايندهاي مديريتي و تکريم ارباب‌رجوع به شيوه‌اي شايسته موفق به دريافت گواهي بهبود عملکرد در حوزه مديريت کيفيت ISO9001 شود.
معاون توسعه و برنامه‌ريزي شهرداري منطقه با اشاره به دريافت گواهي استاندارد بهبود عملکرد در حوزه مديريت ايمني OHSAS18001 نيز بيان کرد: شهرداري منطقه ساماندهي کارگاه‌ها و اسکان‌هاي کارگري، افزايش ضريب ايمني ساختمان‌ها و تأسيسات، ارتقاي آمادگي شهروندان و پرسنل به هنگام بروز شرايط اضطراري با برگزاري مانورهاي ايمني، کاهش مخاطرات شغلي و نظارت مستمر بر عملکرد ايمني و زيست‌محيطي پيمانکاران اجرايي منطقه توانست موفق به دريافت اين گواهي استاندارد شود.
کسائيان دريافت گواهي بهبود عملکرد در حوزه مديريت محيط‌ زيست ISO14001 را يکي ديگر از عوامل تأثيرگذار در تمديد گواهي بهبود سيستم مديريت يکپارچه منطقه دانست و يادآور شد: بهينه‌سازي مصرف انرژي و منابع با کاهش مصرف برق ساختمان‌هاي منطقه، کاهش مصرف آب، نصب سيستم‌هاي هوشمند گرمايشي و همچنين توسعه فضاي سبز منطقه از 11 مترمربع در سال 92 به 12 مترمربع در سال جاري، ارتقاي فرهنگ محيط‌ زيست شهروندان، کاهش اثرات جنبه‌هاي منفي محيط‌ زيستي و استفاده از انرژي‌هاي تجديد پذير از جمله عواملي بود که در دريافت بهبود عملکرد در حوزه مديريت محيط‌ زيست بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن