تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801267964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بازي گرانادا-بارسلونا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی گرانادا-بارسلونا
دو تيم گرانادا و بارسلونا، امشب در ورزشگاه نوئو لوس کارمنس شهر گرانادا به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست هفته ی گذشته بارسا مقابل مالاگا و رسیدن اختلاف امتیازات با رئال با عدد 4، حال بارسایی ها دوبار قصد دارند فشار را بر روی حریف خود بیشتر کنند.

گرانادا

گرانادا با کسب 19 امتیاز از 24 بازی ، در رده ی نوزدهم جدول لالیگا قرار دارد. انها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و در مجموع وضعیت خوبی ندارند. گرانادا در دیدار رفت لیگ ، با 6 گل مغلوب بارسا شد و در 5 بازی اخیر مقابل این تیم، 4 شکست و 1 پیروزی دارد. تنها پیروزی آنها به دیدار برگشت فصل گذشته بازمی‌گردد که گرانادا در ورزشگاه خانگی خود موفق شد 1-0 بارسا را شکست دهد. یوسف العربی و آدریان کولونگا، به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان در این بازی نخواهند بود.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه با اینکه وضعیت خوبی را سپری می‌کردند و 11 پیروزی پیاپی کسب کرده بودند و می‌توانستند با پیروزی مقابل مالاگا، برای ساعاتی به صدر جدول صعود کنند، با شکست در آن دیدار، حال اختلافی 4 امتیازی با رئال پیدا کرده اند. با این حال بارسا پس از آن بازی موفق شد در اتحاد، 2-1 سیتی را شکست دهد تا از لحاظ روحی روانی، وضعیت بهتری نسبت به قبل داشته باشد و خود را مقابل یک پیروزی مهم دیگر مقابل مالاگا کند تا فشار را روی رئال بار دیگر بیشتر کند.





1393/12/09 09:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن