تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌هاي ستاد اقامه نماز وزارت راه در سال 94 تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۳ق.ظ)
برنامه‌هاي ستاد اقامه نماز وزارت راه در سال 94 تشريح شد دبير ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازي از تدوين برنامه ستاد نماز براي اجرا در سال ۹۴ خبر داد و گفت: پس از امضاي مقام عالي وزارت اين برنامه‌ها به‌منظور اجرا به سازمان‌ها، شرکت‌هاي تابعه و ادارات کل استان‌ها ابلاغ مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام جواد نيسي، دبير ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازي از تدوين برنامه ستاد اقامه نماز براي اجرا در سال ۹۴ خبر داد، گفت: متن اين برنامه، توافقنامه حاصل شده بين ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازي و ستاد اقامه نماز مرکز است که مانند هر سال در بهمن يا اسفند مطابق شرح وظايفي که موردنظر طرفين است با حضور کارشناساني از وزارت راه و شهرسازي و دفتر مرکزي اقامه نماز بررسي شده و به تصويب مي‌رسد.
وي افزود: سال گذشته ستاد اقامه نماز در پايان سال ۹۲ برنامه‌اي متشکل از ۲۰ بند را تدوين و به تصويب رساند؛ سپس اين برنامه با امضاي مقام عالي وزارت به همه سازمان‌ها و شرکت‌هاي تابعه و ادارات کل استاني براي اجرا ابلاغ شد، در واقع ما در انتهاي سال ۹۲ برنامه‌هاي مربوط به سال ۹۳ را مصوب کرديم که از همان ابتداي سال ۹۳ به‌عنوان نقشه راه ستاد اقامه نماز در کل کشور ملاک عمل قرار گرفت.
دبير ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازي خاطرنشان کرد: برنامه ستاد اقامه نماز براي سال ۹۴ تنظيم شده و قرار است که ۶ اسفند سال جاري با حضور محمدحسين رضايي نماينده رئيس‌جمهوري در امور اقامه نماز و سيد سعيد سيد علايي معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي جلسه‌اي به‌منظور تصويب نهايي اين برنامه براي سال ۹۴ داشته باشيم.
حجت‌الاسلام نيسي اظهار کرد: در اين برنامه، همه موضوعات قابل‌اجرا در وزارت راه و شهرسازي با توجه به تجارب ۲۰ ساله‌اي که در اين حوزه داريم، تعيين و تدوين شدند که پس از بحث و بررسي به تصويب خواهند رسيد.
وي برنامه سال ۹۴ ستاد اقامه نماز را متنوع دانست و گفت: براي مثال يکي از اين برنامه‌ها مربوط به تکميل بانک اطلاعات درباره ائمه جماعت، نمازخانه‌ها و توسعه سرانه نمازخانه‌هاست که اين موضوع جزو اولويت‌ها است و بايد انجام شود، همچنين احداث و تجهيز نمازخانه در مراکز وابسته نيز جزو موارد توافق شده هستند.
دبير ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازي يادآور شد: از ديگر برنامه‌ها مي‌توان به آموزش آداب و اسرار نماز به کارکنان وزارتخانه اشاره کرد، اين بخش از برنامه در واقع همان آموزش ضمن خدمت کارکنان است که جزو مصوبه مديريت و برنامه‌ريزي است که ما همه‌ساله اين کار را انجام مي‌دهيم، برنامه‌ريزي براي جلوگيري از تداخل اين جلسات و مراسم، با زمان پرفضيلت نماز در حوزه‌هاي مختلف حمل‌ونقل هوايي، ريلي، جاده‌اي و بندري از ديگر برنامه‌هاي مدون شده ما براي سال ۹۴ هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن