تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801195312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصيل در دانشگاه هاي غيرمعتبر خارج از کشور، اسراف در سرمايه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۴ق.ظ)
دبير شوراي آموزش دندانپزشکي وزارت بهداشت: تحصيل در دانشگاه هاي غيرمعتبر خارج از کشور، اسراف در سرمايه است دبير شوراي آموزش دندانپزشکي و تخصصي وزارت بهداشت، تحصيل در دانشگاه هاي غيرمعتبر خارج از کشور را نوعي اسراف در سرمايه و اتلاف عمر دانشجو بيان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد عسگري در نشست با قبول‌ شدگان مراحل نظري و عملي اولين دوره آزمون ملي دانش‌ آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکي، گفت: هدف از برگزاري اين جلسه، تکريم علم و دانش‌آموختگان موفق در گذراندن مراحل نظري و عملي اولين دوره آزمون ملي بوده است.
وي در ادامه، هدف از برگزاري اين آزمون را، ارزيابي علمي و عملي دانش‌آموختگان رشته دندانپزشکي خارج از کشور به‌منظور اجازه ورود ايشان به ناوگان ارائه خدمات درماني در کشور دانست.
دبير شوراي آموزش دندانپزشکي و تخصصي وزارت بهداشت با اشاره به اين‌که سلامت يکي از مهم‌ترين اولويت‌هاي دولت يازدهم است، افزود: خوشبختانه دولت تدبير و اميد توانسته است در بالاترين سطح ممکن، تعهد عملي خود را نسبت به امر مهم سلامت مردم نشان دهد.
وي با اشاره به سخنان وزير بهداشت در رابطه با اين‌که سلامت مردم کالا و متاعي نيست که بتوان بر سر آن معامله کرد، افزود: بر همين اساس سياست‌گذاري‌هاي انجام‌ شده در حوزه آموزش پزشکي در اين دولت به صورتي بوده که به کيفيت آموزشي توجه کافي به عمل آيد تا دانش‌آموختگان از توانمندي‌هاي علمي و عملي مورد انتظار برخوردار باشند.
عسگري ادامه داد: اگرچه درراه حصول به اين هدف، فشارهاي زيادي به حوزه آموزش وزارت بهداشت وارد شده، ولي؛ وزارت بهداشت با دقت، سرعت و صلابت در جهت اجراي اين سياست‌هاي آموزشي جديد اقدام مي‌نمايد.
دبير شوراي آموزش دندانپزشکي و تخصصي وزارت بهداشت در ادامه، با اشاره به وجود برخي ضعف‌ها در ارزشيابي مدارک تحصيلي گروه پزشکي دانشگاه‌هاي خارج از کشور درگذشته، افزود: در حال حاضر، مدارک تحصيلي خارج از کشور با دقت بيشتري ارزيابي مي‌شود، بنابراين لازم است افرادي که قصد ادامه تحصيل در دانشگاه‌هاي خارج از کشور دارند، در انتخاب دانشگاه‌هاي خارج از کشور بسيار دقت کنند و ضمن مراجعه به سامانه‌هاي اطلاع‌رساني وزارت بهداشت، صرفاً دانشگاه‌هاي مورد تأييد وزارت بهداشت را براي تحصيل انتخاب کنند.
وي با بيان اين‌که، تحصيل در دانشگاه‌هاي غير معتبر خارج از کشور به‌ نوعي اسراف در سرمايه خانواده‌ها و اتلاف در وقت و عمر دانشجو است، گفت: چنانچه فردي، داوطلب تحصيل در رشته دندانپزشکي دريکي از دانشگاه‌هاي غير معتبر خارج از کشور باشد، علاوه بر تحميل هزينه‌هاي بي‌ثمر به خانواده خود، نبايد بعد از اتمام تحصيلات انتظار فعاليت در ناوگان خدمات درماني کشور و تأييد مدارک تحصيلي از وزارت بهداشت را داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن