تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوی گردن‌کلفتی غربی‌ها کوتاه نمی‌آییم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جلوی گردن‌کلفتی غربی‌ها کوتاه نمی‌آییم
رئیس مجلس در یادواره سرداران و 83 شهید ‌عباس‌آباد‌:
جلوی گردن‌کلفتی غربی‌ها کوتاه نمی‌آییم رئیس مجلس با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر مستکبران دنیا توفیق بزرگی است، گفت: اگر امروز می‌خواهیم مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، باید اقتصادمان قوی شود و تدبیر درست داشته باشیم.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی لاریجانی بعد از ظهر امروز در یادواره سرداران و 83 شهید شهرستان عباس‌آباد در مصلای المهدی شهرستان عباس‌آباد‌ با اشاره به اینکه بسیاری از تحصیلکردگان دانشگاهی مشکل اشتغال دارند، اظهار کرد: پیام شهدا این است که برای این‌ها کار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در تمدن غرب‎ نگاه‎های مادی وجود دارد که انسان را از مسیر اصلی خویش گمراه می‎کند. افزود: انسان‎ها در زندگی دچار مشکلات دنیازدگی می‌شوند و حضور در یادواره‎های شهدا موجب می‎شود از این غفلت خارج شویم،

لاریجانی اضافه کرد: با حضور در این یادواره‎ها، جامعه نجات پیدا می‌کند و تنوعی ایجاد می‌شود، شهدا یک آرمان کلی را دنبال می‌کردند که آن حفظ انقلاب بود، البته گاهی انحرافاتی در کشور به‌وجود می‎آید که مراجع و علما در طول این سال‎ها به حفظ و صیانت از انقلاب پرداخته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر می‎خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، باید ببینیم که دغدغه آنها چه بود و آنها چه هدفی را دنبال می‌کردند، تصریح کرد: مسئله هسته‌ای ایران نیز نمونه‌ای از شیطنت‌های دشمنان است اما ملت ایران مقابل آنها ایستادگی می‎کند.

وی افزود: ایران در زمینه هسته‎ای به پیشرفت‎هایی رسید، مگر غرب آن را به ایران داد که با گردن‎کلفتی می‎گویند ایران سلاح هسته‎ای تولید می‌کند و خطرناک است ولی آنها خطرناک نیستید، ما باید در مقابل این ستم بایستیم، ایران جلوی این گردن‎کلفتی که می‎خواهند ما را از دانش هسته‎ای محروم کنند، کوتاه نمی‎آید و به اهداف خود می‌رسد.

لاریجانی با بیان اینکه دشمنان ملت، گروه‌های تروریستی را به‎وجود آوردند تا مسلمان را سرگرم خودشان کنند و جلوی حرکات مردم‌سالارانه را بگیرند تا به خواسته خود برسند، بیان کرد: باید توطئه‎های آنها را بشناسیم و در مقابل آنها استقامت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‎های مقابله با دشمنان، توجه به مردم است، مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و مشکلات آنها را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر مستکبران دنیا توفیق بزرگی است، افزود: اگر امروز می‌خواهیم در مقابل مستکبران دنیا ایستادگی کنیم باید اقتصاد ما قوی شود و تدبیر درست داشته باشیم، چراکه امروز مشکلات اقتصادی در کشور بسیار پیچیده است.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه برای تحقق این مسئله باید به یک نکته ‌توجه کرد و آن بیان حقیقت و شفافیت در بیان مشکلات به مردم است، تصریح کرد: اگر تولید رونق داشته باشد بیکاری از بین می‌رود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ما کشور نفتی و گازی هستیم، خاطرنشان کرد: آوردن نفت و گاز سر سفره مردم با رونق تولید و توزیع درست انجام می‌شود.

وی مشکل اصلی کشور را تولید دانست و گفت: رهبر انقلاب بر توجه به بخش تولید تاکید دارند و پیام‌های سالانه ایشان نیز مربوط به این مسئله است.

این مقام مسئول با بیان اینکه زمینه‌های سرمایه‌گذاری را باید فراهم کنیم، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی بر پایه تولید است و باید موانع تولید را شناسایی و رفع کنیم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده در بخش کشاورزی، به‎ویژه آبیاری از صندوق توسعه ملی به‌صورت منابع ارزی و ریالی اعتباراتی درنظر گرفته شده است و حمایت‎هایی قرار است در راستای کمک به چرخه تولید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد شهدا، رفع مشکلات مردم است و انشاالله توفیق پیدا کنیم راه شهدا را ادامه بدهیم تا مشکلات حل شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه مردم مازندران برای توسعه کشاورزی مشکلاتی که دارند باید با کشاورزی صنعتی و مکانیزه شرایط را تغییر داد، گفت: در شرایط فعلی کشاورزان ما مجبورند زمین را بفروشند تا بتوانند زندگی خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه با کشاورزی درست و مکانیزه دیگر نیازی به فروش زمین نیست، تصریح کرد: تولید مهم‌ترین عامل توسعه کشور است و باید روی تولید صحبت شود تا مردم با حمایت‌های دولت به توانمندی برسند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدا دغدغه انقلاب داشتند و مردم نیز در این انقلاب در شرایط مختلف مردم کنار مسئولان هستند، گفت: مردم ارادت خودشان را نشان دادند و پشتوانه محکمی هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در سال‌های دفاع مقدس با دادن تجهیزات به  عراق برای ایران مشکلات زیادی ایجاده کرده بود، اظهار کرد: هم آن‌هایی که بمب اتم و سلاح‌های هسته‌ای می‌خواستند، در برابر فعالیت هسته‌ای ایران موضع می‌گیرند و این در حالی است که مقام معظم رهبری خیلی سال‌ها فتوا درباره ممنوع بودن ساخت سلاح‌های هسته‌ای فتوا دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به درباره پروند هسته‌ای ایران هیچ چیزی جزء شیطنت نیست، گفت: جلوگیری از فعالیت هسته‌ای در ایران شیطنت است و ملت ایران به دانش هسته‌ای با تلاش خودش رسیده است و ما باید پیگیر باشیم.

وی با بیان اینکه خرافه‌پرستی و اسلام غرب‌زده را نمی‌خواهیم، افزود: دین اسلامی را که براساس آموزه دینی و اصیل باشد و براساس تعالیم الهی رسیده باشد را قبول داریم این راه اسلام را شهدا به بهترین نحو طی کردند.



93/12/7 - 19:15 - 2015-2-26 19:15:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن