تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819091432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصرتي: حق تراکتور باخت نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نصرتی: حق تراکتور باخت نبود
محمد نصرتي مدافع پيکان در بازي دوستانه مقابل پيکان دو گل از روي ضربات ايستگاهي زد و اميدوار است در بازي هاي رسمي هم بتواند به تيمش کمک کند تا از قعر جدول جدا شوند.

نصرتی در خصوص شرایط پیکان برای بازی سخت مقابل فولاد و تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

جلوی فولاد چیزی برای از دست دادن نداریم
شرایط تیم بهتر از قبل شده و می توانیم در بازی های آینده نتایج بهتری بگیریم. ما فقط مشکل گل زدن داریم و باید در فاز حمله پرتعدادتر حاضر شویم تا بتوانیم بدون استرس در حمله حاضر شویم.در این مدت شرایط مان با تیم های دیگر فرق داشته . ما در 12 روز 4 بازی سخت برگزار کردیم و حالا چند هفته ای است که تعطیل هستیم . با انجام بازی های تدارکاتی برای بازی سخت فولاد آماده شدیم اما واقعا کار سختی داریم. فولاد برای صدرنشینی خوب بازی می کند و ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم و باید خوب کار کنیم.

بازیکنان پرسپولیس درخشان را دوست دارند
پرسپولیس در لیگ قهرمانان جلوی لخویا فوق العاده بازی کرده و واقعا هواداران لذت بردند. به تمام پرسپولیسی ها تبریک می گویم.من هم با برانکو کار کردم و هم با قطبی اما باید بگویم در این شرایط باید از کادر فنی پرسپولیس حمایت شود. پرسپولیس هر زمانی آرامش داشته خوب کار کرده و خد ا وکیلی آقای درخشان هم نتایج خوبی گرفته و به نظر من نقطه مثبت پرسپولیس این است که بازیکنان سرمربی تیم شان را دوست دارند و این برای یک تیم فاکتور خوبی است.امیدوارم پرسپولیس همین روند را در آسیا ادامه دهد.

انصافا حق تراکتور باخت نبود
تراکتور هم جلوی نسف قارشی خوب بازی کردند اما شاید بازیکنان این تیم فکر کردند بازی تمام شده. نیمه اول تراکتور خوب بود اما گل بد خوردند. اگر در گل دوم دیوار دفاعی عقب تر نمی آمد گل نمی خوردند تراکتور در این بازی مستحق شکست نبود.تونی هم مربی خوبی است و می تواند در بازی های آینده نتیجه بگیرد و انصافا حق این تیم باخت نبود. نفت هم چون بی تجربه بود نتوانست نتیجه بگیرد وگرنه تیم باهوشی هستند. فولاد هم که 10 نفره شد و مساوی کرد.

پارسال مسوولان تراکتور آسیا را به شوخی گرفتند
دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا که تراکتور بازیکنان خوبی داشت مسوولان خیلی بی تفاوت بودند و انگار ما می خواهیم تفریح کنیم نه اینکه برای مسابقات آسیایی می رویم.پارسال برای اینکه به قطر برویم به جای اینکه دو ساعت در راه باشیم یک روز در راه بودیم. واقعا شرایط بدی بود و آقای نظمی و سایر مسوولان همه چیز را به شوخی گرفته بودند.



1393/12/08 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن