تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازي هاي سياسي در انتخابات اتاق رنگ باخته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۰ق.ظ)
مديرعامل سابق شرکت سهامي فرش: بازي هاي سياسي در انتخابات اتاق رنگ باخته است بازي هاي مرسوم چپ و راست در انتخابات آينده اتاق بازرگاني کم رنگ شده است و صف راي دهندگان زماني شکل خواهد گرفت که کسي و يا گروهي بتوانند برنامه اي سازنده و عملي براي آينده اقتصادي ايران و بخش خصوصي داشته باشد.
محمد علي کريمي از مديران وزات بازرگاني دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار موج با بيان اين مطلب که فعالان اقتصادي بايد تمامي توان خود را براي تقويت و اشاعه فرهنگ کارآفريني صرف کنند، اظهار داشت: دفاع از منافع بخش خصوصي و کارآفرينان و شناسايي مشکلات بخش هاي صنعت، معدن، بازرگاني، کشاورزي و خدماتي کشور و ارائه راه حل هاي تخصصي و کار شناسي شده براي هريک از آن ها بايد سرلوحه منتخبان اتاق هاي بازرگاني قرار گيرد.
اين فعال اقتصادي بيان کرد: حضور افراد شايسته با تفکري ملي و دور از منفعت هاي شخصي همراه با دارا بودن تخصص و ويژگي هاي لازم در امور اقتصادي که توام با خوشنامي باشد مي تواند نويد آينده اي سازنده رابراي اتاق بازرگاني ترسيم کند.
کريمي کانديداي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني تهران در ادامه اظهار داشت: افراد منتخب اتاق بايد براي کار و هدايت و کمک به اعضاي خود وقت بگذارند و ضمن بهروري از تخصص ها و استفاده از تجربيات ساير نيروهاي کار آمد اقتصادي، در يک خرد جمعي تاثير گذار در اتاق بازرگاني و درنهايت اقتصاد کشور مفيد و هدايتگر باشند.
مدير عامل سابق شرکت سهامي فرش ايران در ادامه گفت: در شرايط فعلي کشور و با وجود تحريم ها و مشکلات اقتصادي بايد مسوولان به مردم اعتماد کرده و تشکل هاي صنفي و تجاري را به طور کامل به دست مردم بسپارند، همان گونه که در حماسه دفاع مقدس، مردم انقلابي ايران آن را با موفقيت و پيروزي تجربه کرده اند.
وي تاکيد کرد: مطمئنا با توجه به ابلاغيه سياست هاي کلان اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري که سرلوحه آن توجه و سپردن امورات اقتصادي کشور به دست مردم است، مي توان اقتصاد کشور را شکوفا کرد که دراين ميان نقش حساسي راهبردي و هدايتي اتاق بازرگاني ايران مي تواند کاملا مشهود و عملي باشد.
اين فعال اقتصادي افزود: اتاق مي تواند يار و ياور مردم بوده که از آن عصاره هاي موفقيت مردمي متبلور و احساس شود.
وي گفت: با ورود متخصصان متعهد و متدين به بخش هاي بازرگاني، صنعتي، معدني و کشاورزي در اتاق بازرگاني و ارائه راهکارهاي لازم بايد ماليات گريزي در کشور رنگ باخته و ندادن حق و حقوق بيمه افتخار نباشد.
کريمي تصريح کرد: اتاق آينده بايد به سمت و سوي پويايي برود که در آن استراتژي نهايي دست اندرکاران منتخب عاملي براي تحقق نهايي منافع ملي بوده و دلسوزي براي کشور و ايجاد منافع سالم براي مردم در تمامي زمينه هاي کسب و کار اعم از تجارت، صنعت، معدن و کشاورزي الگوي رفتاري از بهترين ها باشد.
وي اظهار داشت: اتاق هاي بازرگاني را کارخانه داران، صاحبان صنايع، بازرگانان و فعالان اقتصادي کشور اداره مي کنند که بيش از هر موضوعي به کسب و کارشان در آينده اقتصاد ايران تعلق دارد. بازي هاي مرسوم چپ و راست در انتخابات آينده اتاق بازرگاني کم رنگ شده و صف راي دهندگان براي پارلماني بخش خصوصي زماني شکل خواهد گرفت که کسي و يا گروهي بتواند برنامه اي سازنده، عملي و موفق براي آينده اقتصادي ايران و بخش خصوصي داشته باشد.
مديرعامل اسبق شرکت سهامي فرش بيان کرد: پيگيري مشکلات مرتبط با سيستم هاي بانکي، مالياتي، تامين اجتماعي اعضاي اتاق بازرگاني با توجه به ظرفيت هاي موجود در آن مورد توجه قرار نگرفته و بخش بسياري از مشکلات اتاق در ارتباط با قوانين و ضابطه هاي جاري کشور است که اتاق مي توانست در هنگام تنظيم و تدوين قوانين با پي گيري هاي لازم و با دريافت نظرات و ارائه مشاوره هاي مناسب به نفع اعضاي خود عمل کند که در گذشته متاسفانه شکل عملي به خود نگرفته است.
اين فعال اقتصادي در ادامه تصريح کرد: اميد است در آينده، اتاق با تعامل و هم انديشي با مجلس و دولت در جهت حذف قوانين مزاحم براي پيشبرد اهداف فعالان اقتصادي کشور اقدام کند.
کريمي در پايان گفت: دولت بايد پول نفت را صرف سرمايه گذاري و اشتغال بخش خصوصي کند و در کليه امور اقتصادي کشور به کارشناسان منسجم و تخصصي اتاق بازرگاني توجه و تکيه کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن