تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804613440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت می کنند که شکایت کرده باشند!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شکایت می کنند که شکایت کرده باشند!




بازی ایران با عراق که تمام شد، از قول دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر دادند که این فدراسیون از بنجامین ویلیامیز، داور استرالیایی شکایت می کند. نبی در توضیح دلایل شکایت گفته بود که این داور با سوت هایی که زده، به هواداران تیم ایران توهین کرده است.









 
 
 
 
 هفته نامه تماشاگران امروز: بازی ایران با عراق که تمام شد، از قول دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر دادند که این فدراسیون از بنجامین ویلیامیز، داور استرالیایی شکایت می کند. نبی در توضیح دلایل شکایت گفته بود که این داور با سوت هایی که زده، به هواداران تیم ایران توهین کرده است.

فردای همان روز داستان دوپینگ علا عبدالزهرا رسانه ای شد و اعتراض به داوری بنجامین ویلیامز به سایه رفت. بیش از یک ماه خبری از بازی ایران با عراق می گذرد. در این یک ماه، از سرانجام شکایت از داور استرالیایی خبری منتشر نشده. آیا فدراسیون فوتبال ایران واقعا از ویلیامز شکایت کرده بود؟ آیا آنها نمی دانستند که از این شکایت به نتیجه ای نمی رسند؟ آیا اشتباه است اگر کسی فکر کند شکایت از داور تنها برای اقناع افکار عمومی بوده؟

اولین بار نیست که مدیران ورزش ایران، در شرایط بحرانی، تصمیماتی می گیرند که به نظر می رسد کارکردی جز فرار از فشار افکار عمومی ندارد. در جام جهانی 2014 هم پس از بازی با آرژانتین، مدیران فدراسیون ایرانه ناباورانه اعلام کردند که از میلوراد ماژیچ، داور صربستانی بازی شکایت کرده اند، تنها به دلیل آنکه به زعم آنها در لحظه ای از بازی، خطای پنالتی روی اشکان دژاگه را ندیده است.

علیرضا فغانی، داور ایرانی که در جام جهانی قضاوت کرد، بعدها درباره شکایت فدراسیون از داور صربستانی بازی با آرژانتین گفت: «تنها کشوری که از یک داور شکایت کرد، ایران بود. شکایت کردن از داور چه سودی برای ما داشت که این کار را انجام دادیم؟ همانطور که همه دیدند، فیفا پس از بازی ایران و آرژانتین باز هم به این داور صربستانی قضاوت داد. آیا غیر از این بود که خودمان را با شکایت انگشت نما کردیم؟»

فارغ از اینکه تصمیم فدراسیون چه اندازه متعارف بود یا نبود، مدیران این فدراسیون بعدها تمایلی برای پیگیری شکایت شان نشان ندادند. این بی میلی بعدها در ماجرای دوپینگ علا عبدالزهرا هم دیده شد.

مدیران فدراسیون فوتبال ایران که مدعی بودند مدارک شان درباره دوپینگی بودن این بازیکن عراقی، مستند و غیرقابل کتمان است، بعد از رأی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال از بردن پرونده به دادگاه عالی ورزش (CAS) خودداری کردند.

منتقدان فدراسیون می گجویند فدراسیون از ابتدا ادله کافی برای ورود به این پرونده نداشته، با اینحال برای انحراف افکار عمومی چنین ادعایی را مطرح کرده. برخی دیگر اما می گویند کفاشیان حاضر نشده به CAS شکایت کند چون نمی خواسته روابطش با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا را به خطر بیندازد.







تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن