تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدمات بين المللي شدن دانشگاه سيستان و بلوچستان فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۰ق.ظ)
استاندار سيستان و بلوچستان: مقدمات بين المللي شدن دانشگاه سيستان و بلوچستان فراهم شود استاندار سيستان و بلوچستان گفت: با توجه به گستردگي دانشگاه سيستان و بلوچستان و قرار گرفتن در رديف دانشگاه هاي برتر کشور مقدمات بين المللي شدن آن فراهم شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اوسط هاشمي در مراسم توديع و معارفه رئيس دانشگاه سيستان و بلوچستان که با حضور معاون فرهنگي-اجتماعي وزير علوم تحقيقات و فناوري و جمعي از مسوولان و اساتيد دانشگاه سيستان و بلوچستان در تالار امام رضا (ع) اين دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه محصول پرورش مديراني است که در اين حوزه به توانايي دست يافته اند.
وي به نقش دانشگاه به عنوان کانون توليد فکر اشاره کرد و افزود: دانشگاه بايد جامعه را به سمت وفاق، همدلي و هم افزايي سوق دهد تا از انباشت دانش به سمتي برويم که شايسته ملت باشد.
نماينده عالي دولت در سيستان و بلوچستان بر حفظ شان دانشجو در دانشگاه تاکيد کرد و بيان کرد: مواضع علمي آلوده به رفتارهاي بي تجربگي در نوع تعامل با يکديگر را به فراموشي بسپاريد و مدارا را پيشيه يکديگر قرار دهيد.
وي انتصاب رئيس جديد دانشگاه سيستان و بلوچستان را در بهمن به فال نيک گرفت و گفت: همان گونه که ملت ايران در بهمن امسال به خوبي ايفاي نقش کردند و اجتماع بي سابقه اي را رقم زدند، اميدواريم که رياست جديد دانشگاه نيز رويکرد بهمني را سرلوحه کار خويش قرار دهد.
استاندار سيستان و بلوچستان تاکيد کرد: کمک به ماندگاري نيروي انساني در استان هدف اصلي ماست و رويکرد دانشگاه بايد به سمتي باشد که بتواند در اقصي نقاط استان به تربيت انسان هايي بپردازد که به ايفاي نقش در سطح ملي روي بياورند.
هاشمي بر حفظ حرمت محيط علمي تاکيد کرد و گفت: تبعيض ميان يکديگر با وجود شايستگي انسان معنا و مفهوم ندارد و بايد از علم و تخصص کليه سرمايه هاي انساني جامعه استفاده نمود.
در پايان اين مراسم عليرضا بنداني به عنوان رئيس جديد دانشگاه سيستان و بلوچستان معرفي شد و از زحمات عليرضا رضواني قدرداني شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن