تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران نقش بسزایی در کیفیت بخشی به آموزش دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیران نقش بسزایی در کیفیت بخشی به آموزش دارند خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش به دنبال کیفیت بخشی به آموزش است و مدیران نقش بسزایی در حرکت به سمت کیفیت دارند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند ساعت 20:31

خبرگزاری پانا+


  به گزارش خبرگزاری پانا، فولادوند در مراسم جشن ستارگان منطقه ی قلقل رود راهبرد اصلی آموزش و پرورش را کیفیت‌ بخشی به آموزش دانست و تصریح کرد: آموزش باید در رفتار دانش‌ آموزان ما تبلور پیدا کند.
  وی در ادامه از راهبرد‌های پنج‌گانه دولت یازدهم برای کیفی‌ بخشی آموزش سخن گفت و نخستین راهبرد را سازماندهی جامع و کاربردی نیروی انسانی عنوان کرد.
  مدیرکل آموزش و پرورش استان به توسعه ی مشارکت‌های مردمی به عنوان راهبرد دوم اشاره کرد و با استناد به فرمایشات  مقام معظم رهبری، افزود: همه موسسات و سازمان‌ها باید آموزش و پرورش را در تحقق اهدافش یاری کنند.
  وی توانمند‌سازی مدیران آموزشگاه‌ها را سومین برنامه در این راستا دانست و گفت: مدیران ما باید به آخرین آموزش‌های روز مجهز باشند.
  فولادوند از عملیاتی شدن بودجه به عنوان  چهارمین اولویت آموزش و پرورش در کیفیت‌بخشی به آموزش نام برد و تاکید کرد: هزینه‌ها در همه بخش‌ها باید اولویت‌بندی شود.
  وی تمرکززدایی را مولفه ی آخر راهبردهای پنج‌گانه کیفیت دادن به آموزش در مدارس معرفی کرد و با بیان این که ما باید تلاش کنیم برای مدیران تصمیم نگیریم، از کم شدن حجم بخشنامه‌ها و دادن اختیار به مدیران در حل مشکلات حول محور قانون در مدارس خبر داد.
  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان توانمند‌سازی مدیران آموزشگاه‌ها را مهم ترین برنامه آموزش و پرورش دانست و گفت: مدیران ما باید به آخرین آموزش‌های روز مجهز باشند.
  گفتنی است در این مراسم از 70 دانش‌آموز برتر مدارس و کنکوری آموزش و پرورش منطقه ی قلقل‌رود با حضور مسوولین استانی و شهرستانی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی نقدی تقدیر شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن