تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوق ستاره فوتبال به زمین بازخواهد گشت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فوق ستاره فوتبال به زمین بازخواهد گشت


فوق ستاره سابق فوتبال برزیل در ۳۸ سالگی به میادین فوتبال بازخواهد گشت. رونالدو به روزنامه لانسه برزیل گفت : من با شرایط خاصی در میدان حاضر خواهم شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، لوئیز نازاریو دالیما ملقب به رونالدو که سال 2011 از فوتبال حرفه ای بازنشسته شد آکنون قصد دارد در فصل جدید با پیراهن تیم فورت لودردیل استرایکز آمریکا به میادین بازگردد. رونالدو به روزنامه لانسه برزیل گفت : من با شرایط خاصی در میدان حاضر خواهم شد. رونالدو اخیرا تصمیم گرفته است روی فوتبال باشگاهی در آمریکا سرمایه گذاری کند و به همین علت بخشی از سهام باشگاه فورت لودردیل را خریداری کرد.این تیم در دسته دوم لیگ فوتبال آمریکای شمالی حضور دارد. رونالدو اعلام کرد برای اینکه بتواند بار دیگر پا به توپ شود رژیم غذایی جدی را دنبال می کند تا از وزن بدن خود کم کرده و قابلیت تمرین و بازی را پیدا کند.
روتلدو به فوتبال باز میگردد
مهاجم سابق تیم های بارسلونا ، رئال مادرید و اینتر آخرین بار در سال 2011 با پیراهن تیم کورینتیانس برزیل به میدان رفت.وی در 98 بازی ملی 62 گل به ثمر رسانده است و در جام جهانی 2002 با این تیم قهرمان و در سال 1998 نایب قهرمان شد.وی 3 بار در سال های 1996 ، 97 و 2002 مرد سال فوتبال جهان شد.


چهار شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن