تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803651702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طارمي: من مهاجم غير قابل پيش بيني هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طارمی: من مهاجم غیر قابل پیش بینی هستم
مهدي طارمي بازيکن پرسپوليس در مورد پاس گل اش عنوان کرد که من ممکن است 90 دقيقه کاري نکنم اما يکدفعه گل بزنم يا پاس گل بدهم!

طارمی در گفتو گو با "ورزش سه"، گفت: با اینکه این اولین حضور من در لیگ بود، اما من قبل از بازی اصلال استرس نداشتم. اتفاقا مثل بازی داربی که اولین تجربه من بود. در این بازی هم خیلی احساس راحتی داشتم. بدون کوچکترین استرسی گرم کردم و راحت تر از بازیهای لیگ هم به زمین رفتم.

بازی با لخویا خوب بود. فکر می کنم فرق این بازی که تماشاگر آمده بود با بازی داربی هم این بود که در آن بازی ما به اندازه دیدار مقابل لخویا موقعیت نداشتیم. در این دیدار هم از لحاظ فوتبال و هم نتیجه فکر می کنم تماشاگران را راضی کردیم.

لخویا 3،4 بازیکن خارجی داشت
اینکه ما از دقایق ابتدایی نیمه اول حمله کردیم معنی اش این نیست که لخویا تیم ضعیفی بود. آنها چندین بازیکن داشتند که در اروپا بازی کرده بودند. مثل دفاع وسطشان شماره 6 که فرانسه بازی کرد. ، شماره 79 که بازیکن در تیم ملی اسکاتلند بازی می کند یا مهاجمشان سوریا که که در اروپا بازی می کرد. اما خب پرسپولیس خدا را شکر خیلی خوب بود که توانست مقابل چنین تیمی بارها و بارها صاحب موقعیت شود و بازی پر گلی را به نمایش بگذارد.

بازیهای آسیایی با لیگ فرق می کند
ما قبل از بازی هم گفته بودیم که اصلا بازیهای آسیا با لیگ فرق می کند. چون در آسیا همه تیمها می آیند فوتبال بازی کنند. اما در لیگ ایران شرایط متفاوت است. هر تیمی می خواهد دو بار جلوی پرسپولیس بازی کند، چون بازیها پخش زنده دارد می آید که تمام توانش را بگذارد. این مساله یکم کار ار سخت می کند. اما در بازیهای آسیایی ما رفتیم و بازی خودمان را جلوی لخویا انجام دادیم و توانستیم سه گل هم به آنها بزنیم.

در زمین خودمان نمی توانستیم کتک بخوریم
اگر دیدید که در پایان این دیدار بازی کمی فیزیکی شده بود علت این بود که بازیکنان قطری بچه های ما را می زدند. ما هم که در زمینن خودمان نمی توانستیم آنها را نگاه کنیم. ما هم عصبانی شدیم و بازی کمی فیزیکی شد.

از باخت نفت ناراحت شدم
متاسفانه ما بازی نفت در باشگاههای آسیا را ندیدیم چون در اتوبوس تیم بودیم و به سمت ورزشگاه آزادی می رفتیم. اما همه خیلی از شنیدم باخت این تیم ناراحت شدیم. فکر می کنم این تیم روی اشتباه گل خورد و من مطمئن هستم که تیم خوب نفت در ادامه می تواند نتیجه بگیرد و این باخت را جبران کند

هر 4 نماینده ایران در آسیا موفق می شوند
اگر بخواهم در مورد اولین تجربه آسیایی صحبت کنم، باید بگویم که تجربه جدیدی بود. با توجه به اینکه امسال در لیگ ما جوانگرایی شده است. اکثر نمایندگان ما در آسیا 6،7 بازیکن جوان دارند که اولین تجربه آسیایی خودشان را پشت سر می گذارند. برای همین همه انگیزه های زیادی دارند. برای همین فکر می کنم انگیزه های ما می تواند جای تجربه را پر کند. به عقیده من هیچ فرقی هم بین پرسپولیس و بقیه نمایندگان یعنی تراکتور ، فولاد و نفت نیست من مطمئنم که همه آنها درمی تواند در آسای نتیجه بگیرند.

من در یک دقیقه نتیجه بازی را عوض می کنم
طارمی در جواب به این سوال که آیا پای پشت پای او به هادی نوروزی از قبل کار شده بود یا نه؟ پاسخ داد که من کلا همچین آدمی هستم که ممکن است در یک بازی در 90 دقیقه هیچ کاری نکنم اما یکدفعه کاری کنم که نتیجه عوض شود. از بچگی هم همینطور بودم. در این بازی هم من دقیقا آقای نوروزی را ندیدم اما دیدم که بچه های ما به سمت توپ حرکت می کنند. با پشت پا پاس دادم که خدا را شکر آقای نوروزی هم با هوش بالایی که دارد توانست توپ را گل کند.

برد پرسپولیس را مدیون دعای مادرم هستم
این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم. من مطمئن هستم که این برد بخاطر دعای مادرم بوده چون قبل از بازی با او حرف زدم ومی دانم که اگر خوب بازی کردم و توانستم پاس گل بدهم تنها بخاطر دعای او بوده است.



1393/12/06 13:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن