تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799620217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهاي خوش محيط زيستي رئيس کميسيون کشاورزي مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۴۶ق.ظ)
خبرهاي خوش محيط زيستي رئيس کميسيون کشاورزي مجلس رئيس کميسيون کشاورزي، آب، منابع طبيعي و محيط زيست مجلس گفت: تلاش داريم که فوق‌العاده ويژه‌اي را براي حمايت از محيط بانان و کارکنان شريف محيط زيست در نظر بگيريم و دوم آنکه قصد داريم قانوني را تصويب کنيم که براي واحدهاي توليدي بيش از ۳۰ نفر، پرسنلي براي بخش محيط زيست در نظر گرفته شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس رجايي در اختتاميه چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي محيط زيست گفت: محيط زيست و مسائل آن امروز يک ضرورت است.
زيست بوم‌هاي حساس و شکننده در کشور ما زياد شده شايد بخشي از آن را بشود به گردن طبيعت انداخت، اما؛ عمده اين مشکلات به دليل اقدامات ما است.
وي ادامه داد: اقدامات حوزه اجرايي ما غيرزيست محيطي است بسياري از آمارها تنها گاهي در کاغذ و براي کسب درآمد اعلام مي‌شود و خيلي قابل اعتنا نيست براي نمونه شاهديم که پس از جلوگيري از شماره‌گذاري خودروها باز به وزارت صنايع و معادن براي اصلاح اين خودروها فرصت داده مي‌شود.
بر اساس اطلاعات من تاکنون ۱۲ بار به وزارت صنعت و معدن براي اصلاح خودروها فرصت داده شده است.
رئيس کميسيون کشاورزي مجلس اظهار کرد: نمي‌توانيم بگوييم که وزارت نفت عملکرد زيست محيطي داشته است قسمت اعظمي از معضل ريزگردها به گردن وزارت نفت است من براي انجام استاندارد يورو ۴ در بنزين‌ها تشکر مي‌کنم، اما؛ هنوز معضل سوخت يکي از معضلات زيست محيطي است.
رجايي با تاکيد بر اينکه محيط زيست کالايي لوکس نيست گفت: در بسياري موارد شاهديم که براي بهره‌برداري از يک معدن هزار و يک معضل زيست محيطي به وجود مي‌آيد. محيط زيست ثروت بين النسلي است که متاسفانه به آن توجه نمي‌کنيم.
اين نماينده مجلس اظهار کرد: نگاه سياسي بايد از مسائل محيط زيستي زدوده شود شاهديم که آ کنون بحث ادغام محيط زيست مطرح شده است شاهديم که نگاه کارشناسي و علمي جاي خود را به مسائل سياسي داده است. البته اين رويکردها علاوه بر مجلس در بخش‌هاي ديگر همچون دولت و قوه قضائيه نيز وجود دارد.
رجايي گفت: کميسيون کشاورزي و منابع طبيعي، زيست محيطي‌ترين کميسيون مجلس است. در يازده سال گذشته يازده قانون زيست محيطي در اين کميسيون تصويب شده و يا در حال تصويب است که از جمله آن‌ها مي‌توانم به قانون جامع ايمني زيست محيطي، پيوستن به کنوانسيون آب و هوا و قانون استفاده از سموم پرخطر و... را نام ببرم.
وي ادامه داد: قرار بود تا پايان برنامه پنجم توسعه مساله پسماندها در کشور و بازيافت سواحل حداقل در شهرهاي بالاي ۲۰۰ هزار نفر جمعيت حل شود.
همچنين قرار بود که براي زيست بوم‌هاي شکننده درياچه‌ها و تالاب‌ها برنامه احيايي تهيه شود که متاسفانه تاکنون اين اقدام رخ نداده است.
اين نماينده مجلس در ادامه افزود: در حال حاضر مي‌توانم دو خبر خوب زيست محيطي را اعلام کنم در ابتدا اينکه تلاش داريم که فوق‌العاده ويژه‌اي را براي حمايت از محيط بانان و کارکنان شريف محيط زيست در نظر بگيريم و دوم آنکه قصد داريم قانوني را تصويب کنيم که براي واحدهاي توليدي بيش از ۳۰ نفر، پرسنلي براي بخش محيط زيست در نظر گرفته شود. هر دوي اين طرح‌ها در کميسيون به تصويب رسيده و اميدواريم که در صحن علني مجلس نيز تصويب شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن