تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804806034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جعفری: تمرکز برشناورهای دشمن/ لحظه انفجار نهایی/ تسلط کامل در تنگه هرمز


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سردار جعفری: تمرکز برشناورهای دشمن/ لحظه انفجار نهایی/ تسلط کامل در تنگه هرمز


نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص) صبح امروز در آب های نیلگون خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد و دریادلان سپاه، توان دفاعی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند. فرمانده سپاه از آغاز رزمایش زمینی سپاه در سواحل حاشیه‌ای خلیج فارس از روز پنجشنبه (فردا) خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آئین آغاز این رزمایش دریایی، رئیس مجلس شورای اسلامی؛ فرمانده کل سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان نیروهای مسلح حضور داشتند. در نخستین روز، نمونه ای از ناو هواپیمابر دشمن فرضی با موشک های قدرتمند ساحل به دریا در تنگه هرمز هدف قرار گرفت.
                                           
شلیک 12 فروند موشک از روی شناورهای تندرو سپاه که 60 نات (به معنای «گره دریایی») سرعت دارد، عملیات بعدی بود که کارشناسان نظامی آن را در جهان بی نظیر می دانند. همچنین بالگرد مجهز به موشک نقطه زن و هوشمند، شناور دشمن فرضی را هدف قرار داد. سپس یگان ویژه عملیات سپاه عملیات تصرف شناور را انجام دادند. نکته مهم در این رزمایش، متحرک بودن همه سامانه های  موشکی نیروی دریایی سپاه است که می تواند در زمانی کوتاه، عملیاتی شود، دشمن را غافلگیر کند، هدف را نشانه رود و در زمان کوتاهی به منطقه ای دیگر منتقل شود. در نهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه، بیش از 30 شناور در مدت 10 دقیقه منطقه وسیعی را مین ریزی کردند. آزمایش دو نمونه موشک بالستیک دوربرد و یک موشک زمین به زمین از دیگر بخش های این رزمایش است.   سپاه مدافع امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام رزمایش این نیرو را بازدارندگی دشمنان فرامنطقه‌ای دانست و افزود: این رزمایش برای این انجام می شود تا دشمنان حواس‌شان جمع کار خودشان باشد و به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ورود نکنند.

سردار سرلشکر جعفری ضمن تشریح اقدامات نخستین روز رزمایش سپاه پاسداران در آب‌های خلیج فارس، گفت: موشک‌های شلیک شده در رزمایش امروز به اهداف اصابت کردند و اقدامات در دیگر عرصه‌ها نیز با تاکتیک‌های دیگر در حال انجام است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز رزمایش زمینی سپاه در سواحل حاشیه‌ای خلیج فارس از روز پنجشنبه (فردا) خبر داد و افزود: با این رزمایش به دنیا اعلام می‌کنیم توانمندی های نظامی ایران برای برقراری امنیت و آرامش کشورهای حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز انجام می‌شود. این رزمایش با هدف مهار دشمنان فرامنطقه‌ای و جلوگیری از اقدامات آنه در برهم زدن امنیت منطقه یا اعمال قدرت آنها به اجرا در آمده است.

به گفته سردار سرلشکر جعفری، پیام این رزمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و صلح در خلیج فارس و تنگه هرمز است که نفع آن به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز می‌رسد. مشکل ما دشمنان فرامنطقه‌ای هستند. امیدوارم وحدت و انسجام کشورهای منطقه روزی بیشتر از امروز شود تا دشمنان فرامنطقه‌ای با ترک منطقه اجازه دهند مردم زندگی خود را داشته باشند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح پیشرفت‌های فناوری و تسلیحاتی سپاه پاسداران، گفت: تمرکز فناوری‌ها، سلاح‌ها و تاکتیک‌های این رزمایش برگرفته از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و دوران پس از آن است. سلاح‌ها و فناوری‌های امروز سپاه پاسداران در زمان جنگ هرگز وجود نداشت. طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی فناوری‌های مدرن به تجربیات زمان جنگ اضافه شد و با چاشنی ایمان، سپاه و بسیج امروز از حریم امنیتی کشور دفاع می‌کنند.

وی به کشورهای فرامنطقه‌ای هشدار داد: هرگز دلمان نمی‌خواهد از این تسلیحات استفاده کنیم ولی در صورت بروز هرگونه دخالتی در حریم مرزهای جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز که تحت کنترل سپاه پاسداران است قطعا از این تسلیحات استفاده خواهیم کرد. به بیان دیگر زمان استفاده از این تسلیحات دفاع در برابر دشمنان فرامنطقه‌ای و تامین امنیت تنگه هرمز است. سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این رزمایش بزرگ، با خبرنگار شبکه خبر گفتگو کرد.  
دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن