تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815076806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب در دست فرزندان ايثارگر و شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۲۹ق.ظ)
انقلاب در دست فرزندان ايثارگر و شهدا است معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان در ديدار با تعدادي از خانواده معظم شهدا و ايثارگران اين شهر گفت: امروز اين انقلاب در دستان فرزندان ايثارگران است به همين خاطر فرزندان ايثارگران بايد در کنار ايمان و ديانت‌شان، علم خود را به روز کرده و افزايش دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، جمعي از مسوولان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان به همراه معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان؛ در شب ميلاد بانوي صبر و استقامت؛ حضرت زينب کبرا (س)، ضمن حضور در منزل شهيد داوري و آزاده جانباز اصغر بهرامي با خانواده اين عزيزان ديدار و گفتگو کرد و از پرستاران آن‌ها تقدير کردند.
بنابراين گزارش، رسول ياحي معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان در اين ديدار که با حضور سردار کريمي مشاور امور آزادگان رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران، معاونت فرهنگي، معاونت پژوهشي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان و جمعي ديگر از مسوولان بنياد شهيد و امور ايثارگران صورت گرفت، با اشاره به برخي از مشکلات موجود در مشاغل بيمارستاني ازجمله پرستاري اظهار داشت: ما در حال بررسي مشکلات هستيم و اميدواريم در آينده‌اي نزديک اين مسائل حل شود.
ياحي با بين اين‌که امروز اين انقلاب در دستان فرزندان ايثارگران است، خاطرنشان کرد: فرزندان ايثارگران بايد در کنار ايمان و ديانتشان، علم خود را به‌روز کرده و افزايش دهند تا بتوانند در جامعه حضور يافته و تلاشي در جهت پيشرفت کشور داشته باشند.
به گفته معاون سياسي امنيتي استاندار، 11 درصد از جمعيت اصفهان را خانواده‌هاي ايثارگران تشکيل مي‌دهند و آن‌ها موظف‌اند با فعاليت‌هاي خود دستاوردهاي شهدا را به ديگران منتقل کنند.
رسول قريشي معاونت فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان نيز در ادامه در خصوص تعداد نخبگان ايثارگر تصريح کرد: تعداد اين فرزانگان بيش از 550 نفر است که 110 نفرشان در حال تحصيل در مقطع تخصص و دکتري هستند.
وي يادآور شد: در حال حاضر 15 درصد از اين مجموعه توانسته‌اند عضو بنياد علمي نخبگان بنياد شهيد و امور ايثارگران شوند و در زمينه‌هاي مختلف مقاله و تأليفات بسياري براي استفاده عموم مردم ارائه دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن